Instagram to kanał social media, dzięki któremu w świecie online zaistniały i przyjęły się na stałe relacje na żywo, tzw. stories. Z biegiem czasu pojawiły się także relacje wyróżnione (highlight stories). Co to takiego, do czego je wykorzystać i jak je stworzyć lub...
Pułapka perfekcjonizmu w działaniach online
Zadałaś sobie kiedyś pytanie, czy start w biznesie online wymaga długich przygotowań? A może odłożyłaś swój kurs na inny czas, bo liczba zadań do zrobienia Cię przeraża? W dzisiejszych rozważaniach blogowych chcę podjąć temat tego, jaką blokującą pułapką dla biznesu...
Skuteczne planowanie na 2021: Sprawdzone narzędzia i sposoby
Skoro pożegnaliśmy stary rok, czas zabrać się za planowanie. Entuzjastów miejsc do planowania jest tylu, ile pomysłów. Zastanawiasz się, gdzie to najlepiej zrobić? Pokażemy Ci kilka narzędzi oraz sposobów, jak z nich skutecznie korzystać. Pobudź kreatywność Planowanie...
Postanowienia na 2021 rok: Zrealizuj, a nie tylko zaplanuj
Nowy rok, magiczna data w kalendarzu, która za każdym razem przynosi ze sobą presję noworocznych postanowień, planowania wielkich celów, zapisywania często nierealnych postanowień. Jedynym sposobem na to, aby przerwać błędne koło, jest podchodzenie do planowania w...
Jak dodać film na YouTube?
Zobacz, o jakie elementy należy zadbać, wprowadzając film na YouTube. Po moim instruktażu dowiesz się m.in. jak wstawić miniaturkę i dlaczego opis filmu jest bardzo ważny. A jeśli jesteś osobą, która nie lubi kwestii technicznych, dokładnie zobaczysz, gdzie kliknąć,...
Kim chcesz zostać, gdy dorośniesz?
Przewrotnie zadaję dziś pytanie, które przeważnie kierujemy do dzieci, przedsiębiorcom. Robię to, ponieważ prowadzenie firmy zgodnie z długofalowym planem jest po prostu bardziej efektywne. Dlatego też w tym wpisie przedstawiam podstawowe etapy, przez które możesz...
Emocje w marketingu. Czy jesteś pewien, że wzbudzasz te właściwe?
Wiesz, że większość decyzji, nie tylko te zakupowe, podejmujemy pod wpływem emocji? Nawet jeżeli czasami tłumaczymy coś racjonalnie to i tak podłoże ma prawdopodobnie charakter emocjonalny. Emocje to największa siła, jaka rządzi światem. Właśnie dlatego tak ważne...
Marka osobista w biznesie. Jak stworzyć swoją legendę?
Wiesz, że nie tylko Twoja wiedza ekspercka buduje sprzedaż poprzez social media? To także opowieść o Tobie, Twoja legenda. Dziś opowiem o tym, jak ją stworzyć, aby wspierała nasze działania w sieci. Poznaj pięć zasad, które wspomagają budowę marki osobistej. Marka...
Bez wideo ani rusz. O czym nagrywać na social media?
Materiały wideo zawojowały świat social media na dobre. Nawet, jeśli sam jesteś wyjątkiem i z lubością czytasz blogi lub słuchasz podcastów, zdecydowana większość woli materiały audiowizualne. Dlatego – zacznij nagrywać. Twoje kanały social media będą Ci wdzięczne!...
Profile firmowe i prywatne. Jak je spójnie uzupełnić?
Jeśli prowadzisz firmę lub budujesz swoją markę osobistą dobrze byłoby, gdybyś czerpał pełnymi garściami z możliwości, jakie dają social media. Na początek warto uzupełnić zarówno prywatne, jak i firmowe profile na Facebooku i Instagramie oraz konto na Youtube....