Co to jest One Time Offer (OTO)?

Co to jest One Time Offer (OTO)?

One Time Offer skutecznie podnosi sprzedaż – napisać tyle o tej strategii, to nie napisać nic. Warto wiedzieć, na czym polega oferta ograniczona czasowo i w jaki sposób możesz ją wykorzystać w swoim biznesie. One Time Offer w dosłownym tłumaczeniu oznacza jednorazową...

czytaj dalej
Czy dawać zniżki Klientom?

Czy dawać zniżki Klientom?

Rabaty, zniżki, promocje – zastanawiasz się, czy dawać je Klientom? A raczej, kiedy je dawać i jak to robić, aby na tym nie stracić? Zobacz, jak możesz mieć zadowolonego kontrahenta i jednocześnie nie rezygnować z części wynagrodzenia. Często używam stwierdzenia, że...

czytaj dalej
Strona internetowa: od czego zacząć?

Strona internetowa: od czego zacząć?

Jeśli zastanawiasz się, jak krok po kroku wyglądają przygotowania do strony internetowej, to masz szansę zobaczyć jak ja to robię i jak tego uczę. Ten wpis przygotowałam w szczególności z myślą o tych, którzy chcieliby być niezależni i podejść do tematu...

czytaj dalej
Jaką domenę kupić?

Jaką domenę kupić?

Kupując domenę dla swojej firmy lub marki, trzeba sobie zadać kilka kluczowych pytań. To ważne, aby wybrać świadomie, ponieważ dobry wybór adresu naszej strony www, to więcej użytkowników w przyszłości. Zobacz, co warto rozważyć: Aby omówić ten temat przygotowałam...

czytaj dalej
Cechy dobrego lead magnetu

Cechy dobrego lead magnetu

Zastanawiasz się, czym jest dobry Lead Magnet? Odpowiedź będzie zapewne inna w każdym przypadku. Są jednak cechy, które będą się powtarzać cyklicznie. Przez moje ręce przeszło już ponad 100 Lead Magnetów, dlatego z pełną świadomością mogę powiedzieć, co działa, a co...

czytaj dalej
Jak przejść od ebooka do książki?

Jak przejść od ebooka do książki?

Czasami ebook to dla nas za mało. Sami mamy takie marzenie lub wymaga od nas tego rynek, żeby nasze wydawnictwo przybrało formę tradycyjnej, papierowej książki. Zobacz, na jakie aspekty warto zwrócić uwagę, jeśli chcesz by Twój ebook stał się książką, którą można...

czytaj dalej
Jak znaleźć czas na napisanie ebooka?

Jak znaleźć czas na napisanie ebooka?

Jeśli na każde: “Ty to powinnaś/powinieneś napisać książkę/ebooka” reagujesz z ironicznym “Ehe” (i dopowiedzianym w myślach: “Chyba jak śpię”), ten wpis jest dla Ciebie. Stworzyłam go, ponieważ mimo nawału pracy, napisałam w miesiąc sążnistego ebooka, który ma ponad...

czytaj dalej
Ebook, jako element Twojego wizerunku

Ebook, jako element Twojego wizerunku

Wydanie ebooka, jeśli jest dobrze zrobione, ma wiele zalet. Dziś chciałabym skupić się na jednej z nich, czyli na elemencie, który buduje Twój wizerunek. Dlaczego tak się dzieje? Jak z tego korzystać? Budowanie wizerunku to często efekt uboczny tego, że chcemy...

czytaj dalej
Jak dokonaliśmy Ebookowej Rewolucji!

Jak dokonaliśmy Ebookowej Rewolucji!

Czas na podsumowanie wyzwania “Jak wydać i sprzedać swój pierwszy ebook” oraz kursu “Ebookowa Rewolucja”. To był świetny czas z rewelacyjnymi ludźmi, który pokazał mi, że warto podejmować wysiłek, który wiąże się z organizacją takich wydarzeń. Po pierwsze chcę...

czytaj dalej
O czym pisać na blogu?

O czym pisać na blogu?

Prowadzenie bloga niesie za sobą szereg korzyści, jeśli robimy to regularnie i przekazujemy swoim czytelnikom wartościowe treści. Często jednak, po bardzo udanym starcie zaczyna nam brakować pomysłów. Jak pobudzić swoją kreatywność i o czym pisać na blogu?

czytaj dalej
Pomysły na skuteczną promocję firmy

Pomysły na skuteczną promocję firmy

Skuteczne promowanie swojej firmy to przede wszystkim skupienie się na tych działaniach, gdzie możesz na raz poinformować o tym, czym się zajmujesz wiele osób. Jest mnóstwo sposobów na to, jak to robić online. Działania “jeden do wielu”, bo o nich mowa, są w stanie...

czytaj dalej
Po co ci konkurencja?

Po co ci konkurencja?

Uważam, że bez konkurencji, choć rywalizujemy o tego samego Klienta, prowadzenie firmy byłoby piekielnie trudne. Dlatego też dziś postanowiłam napisać o tym, jak możemy świadomie wykorzystać to, że są firmy, które zajmują się tym samym, co my. Pierwsze badanie...

czytaj dalej
Czy potrzebujesz strony internetowej?

Czy potrzebujesz strony internetowej?

Kiedy social media biją rekordy popularności, potrzeba posiadania strony internetowej przestaje być tak oczywista. Czy jednak faktycznie rezygnacja z jej posiadania to dobry trop, bo jest zbędnym kosztem na początek? A może jednak warto ją mieć od samego początku?...

czytaj dalej
Ile kosztuje wydanie ebooka?

Ile kosztuje wydanie ebooka?

Zastanawiasz się, z jakimi kosztami musisz się liczyć, gdy chcesz wydać swojego ebooka? Na to pytanie nie ma jednej właściwej odpowiedzi. W tym wpisie postaram się wyszczególnić wszystkie elementy i ich potencjalne koszty, abyś mogła sama to ocenić na swoim...

czytaj dalej
Pomysły na kampanię sprzedażową ebooka

Pomysły na kampanię sprzedażową ebooka

W momencie, gdy napiszesz i złożysz już swój ebook, na pewno poczujesz radość i satysfakcję. To koniec pracy nad produktem, jednak dopiero początek kolejnego etapu, czyli sprzedaży. Bez względu na to, z jakich powodów piszesz, sprzedaż jest bardzo ważna. Poza...

czytaj dalej
Ile można zarobić na ebooku?

Ile można zarobić na ebooku?

Wiesz, że napisanie ebooka może być dochodowym interesem? Trafiony temat, dobrze napisany i wypromowany, może przynieść Ci bardzo szybki zastrzyk gotówki. Moi klienci przekonali się o tym nie raz. O zarobkach jakiego rzędu mówimy? Z mojego doświadczenia wynika, że...

czytaj dalej
Pułapka perfekcjonizmu w działaniach online

Pułapka perfekcjonizmu w działaniach online

Zadałaś sobie kiedyś pytanie, czy start w biznesie online wymaga długich przygotowań? A może odłożyłaś swój kurs na inny czas, bo liczba zadań do zrobienia Cię przeraża? W dzisiejszych rozważaniach blogowych chcę podjąć temat tego, jaką blokującą pułapką dla biznesu...

czytaj dalej
Jak dodać film na YouTube?

Jak dodać film na YouTube?

Zobacz, o jakie elementy należy zadbać, wprowadzając film na YouTube. Po moim instruktażu dowiesz się m.in. jak wstawić miniaturkę i dlaczego opis filmu jest bardzo ważny. A jeśli jesteś osobą, która nie lubi kwestii technicznych, dokładnie zobaczysz, gdzie kliknąć,...

czytaj dalej
Mapa Google — jak dodać firmę krok po kroku

Mapa Google — jak dodać firmę krok po kroku

Oznaczenie swojej siedziby na Google Maps to jeden z bezpłatnych marketingowych „must have” każdego przedsiębiorcy. Sprawdź, jak dodać firmę na mapie Google. Jeśli będziesz trzymać się kilku zasad, wykorzystasz ją, jako skuteczne i bezpłatne źródło Klientów dla...

czytaj dalej

Słowniczek pojęć na Facebooku

FACEBOOK PODSTAWY Słowniczek pojęć na Facebooku Magda Sadowska, robieto.pl 31.01.2018 Podstawowe pojęcia na Facebooku: Fanpage - firmowa strona na Facebooku. Przy czym nie trzeba posiadać już zarejestrowanej firmy aby założyć fanpage 🙂 Dlatego jest świetną...

czytaj dalej