Stworzenie strony internetowej to bardzo dobry krok do zdobywania klientów dla swojej firmy w sieci. Niestety, panuje błędne przekonanie, że wystraczy stronę mieć, a cała reszta zrobi się sama. Zobacz, co należy zrobić, aby witryna faktycznie na siebie pracowała.

Zacznijmy od tego, jaka konkurencja panuje w internecie. W 2018 roku około połowa małych firm miała swoją stronę www. W 2021 roku jest to już 77% i liczba ta na pewno nie będzie maleć, a jeszcze rosnąć. Jak w takim tłumie przedsiębiorców dać się odnaleźć?

Przede wszystkim należy być obecnym w wyszukiwarce Google. Można czekać, aż roboty Googla same dotrą na naszą stronę, a można pomóc im polubić naszą witrynę. O tym, jak to zrobić, a także o innych aspektach o które należy zadbać, gdy mamy już stronę internetową opowiadam w materiale wideo:

Jednym z wątków, które poruszam jest kwestia ciągłego rozwijania swojej strony internetowej. To niezwykle ważne, jeśli chcemy, aby i klienci i roboty wyszukiwarki po pierwsze nas znaleźli, a po drugie – odszukali informacje, które są im potrzebne.

Właśnie dlatego zaczęłam uczyć przedsiębiorców, jak robić strony internetowe w oparciu o WordPress. To stosunkowo proste, gdy pominiemy pewne stricte informatyczne czynności. Dlatego też w moim warsztacie Wyklikaj to sam! program skonstruowany jest tak, aby te czynności ominąć. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zajrzyj TUTAJ.

Możesz także nauczyć się podstaw pozycjonowania, które pomogą Ci samodzielnie rozwijać widoczność swojej strony internetowej w wyszukiwarce na kursie online.