Co tak naprawdę czujesz, gdy słyszysz SPRZEDAŻ? Czy jest to dla Ciebie coś tak naturalnego, jak oddychanie, czy jednak ta sfera życia, która przyprawia Cię o ból głowy i nieprzyjemny ucisk w żołądku? Prawdę mówiąc, praktycznie każdy, kogo spotykam, ma mniejsze lub...
Nie musisz mieć ekipy od marketingu, żeby zrobić dochodowy biznes
Czy musisz mieć duży zespół, aby zarabiać w internecie? To częste pytanie, które powstaje w naszej głowie gdy, zaczynamy działalność na własny rachunek. Kiedy mentalnie przychodzimy z roli pracownika do właściciela biznesu, wydaje nam się, że od razu musimy zatrudniać...
Własny i wartościowy biznes online, o którym zawsze marzyłaś
Marzysz o własnym biznesie online, który da Ci spokojne i szczęśliwe życie? Ja mam receptę na to, jak możesz go stworzyć. Zobacz, jak w trzech zdecydowanych krokach możesz rozpocząć drogę do własnej i wartościowej, prostej i dochodowej firmie online. Takiej, o której...
Co zrobić, aby mieć dochodowy biznes online?
Co zrobić, żeby wesprzeć swój biznes w sieci lub rozkręcić inny, który będzie działał online? Dla mnie podstawą są: sprzedaż, strona internetowa i ebook.Po pierwsze: Strategia sprzedaży Pieniądze wpływające na konto firmowe są podstawowym czynnikiem, mającym wpływ na...
Jak się przygotować do promocji ebooka?
Promocja ebooka to duże przedsięwzięcie. Jeśli popatrzysz na nie z tzw. lotu ptaka to może wydawać się ciężkie do przeprowadzenia samodzielnie. Dlatego też, warto na wstępie podzielić sobie prace promocyjne na etapy, które postaram się wyodrębnić w tym wpisie. Zadania...
Jak zmieniać komunikację marketingową w obliczu kryzysu?
W życiu nie powiedziałabym, że będę potrzebowała wiedzy na temat tego – jak prowadzić Facebooka firmowego w czasie wojny? Okazuje się jednak, że to pytanie trawi wielu przedsiębiorców, dla których konflikt zbrojny za wschodnią granicą jest nie tylko powodem do obaw o...
Jak zrobić logo nie będąc grafikiem?
Logotyp firmowy to jeden z pierwszych materiałów graficznych, po które sięgamy zakładając firmę. Nie musimy jednak wcale zlecać go profesjonalnemu studiu projektowemu, ani grafikowi, zwłaszcza że czas rozkręcania firmy bywa momentem, kiedy naprawdę nie powinniśmy...
Co warto mierzyć i liczyć w biznesie online?
Dziś kilka słów na temat tego, dlaczego liczba lajków nie ma dla mnie w sobie nic podniecającego, w przeciwieństwie do konwersji. Prześledźmy, na jakie liczby w online’ie warto zwracać uwagę, a na które kompletnie nie poświęcać czasu. Myśląc o działaniach online...
Jak pokazać samego siebie w internecie?
Chcesz korzystać z dobrodziejstw, jakie daje obecność online, jednak masz opory przed nadmiernym pokazywaniem siebie? Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale nie zawsze musisz bardzo mocno eksponować swój wizerunek, aby nawiązać kontakt z odbiorcami. Jakie...
Co to jest One Time Offer (OTO)?
One Time Offer skutecznie podnosi sprzedaż – napisać tyle o tej strategii, to nie napisać nic. Warto wiedzieć, na czym polega oferta ograniczona czasowo i w jaki sposób możesz ją wykorzystać w swoim biznesie. One Time Offer w dosłownym tłumaczeniu oznacza jednorazową...
Mam stronę www i co dalej?
Stworzenie strony internetowej to bardzo dobry krok do zdobywania klientów dla swojej firmy w sieci. Niestety, panuje błędne przekonanie, że wystraczy stronę mieć, a cała reszta zrobi się sama. Zobacz, co należy zrobić, aby witryna faktycznie na siebie pracowała....
Gdzie znaleźć motywację, jeśli nie wszystko idzie po naszej myśli?
Czasami uchodzi z nas energia do działania i trudno jest nam wyrwać się z błędnego koła braku motywacji. W tym wpisie chciałam prześledzić dwie ścieżki – tę, która zabija naszą chęć do działania, a także drugą, która pozwala nam ją odzyskać.Sposoby na motywację...
W jaki sposób możesz zarabiać pieniądze?
Sposobów na zarabianie pieniędzy jest wiele i każdy będzie miał swoje wady i zalety. Tak naprawdę nie ma lepszych, ani gorszych pomysłów, po prostu trzeba dobrać sposób zarabiania pieniędzy do naszych preferencji. Praca na etacie Praca na etacie to jeden z...
Co to znaczy dochodowa firma?
Ten wpis dedykuję przedsiębiorcom, którzy dopiero zaczynają swój biznes. Określenie, czy nasza firma jest dochodowa to bardzo ważny aspekt, o którym wiele osób po prostu zapomina, bo łączy biznes z pracą na etacie lub traktuje go, jak coś dodatkowego. Warto jednak...
Lead Magnet – ile dać za darmo?
Słyszałeś, że powinieneś podzielić się wiedzą, aby zdobyć społeczność, która stanie się Twoimi płacącymi Klientami? Jeśli zastanawiasz się, jak to jednak zrobić, aby nie rozdać wszystkiego za darmo, czytaj dalej i zobacz, zgodnie z jakimi zasadami warto wiedzą się...
Cechy dobrego lead magnetu
Zastanawiasz się, czym jest dobry Lead Magnet? Odpowiedź będzie zapewne inna w każdym przypadku. Są jednak cechy, które będą się powtarzać cyklicznie. Przez moje ręce przeszło już ponad 100 Lead Magnetów, dlatego z pełną świadomością mogę powiedzieć, co działa, a co...
Jak stworzyć i wdrożyć z korzyścią lead magnet?
Wiesz już co to lead magnet, uważasz, że to narzędzie, które może sprawdzić się w Twoim biznesie, jednak nie do końca wiesz, jak się zabrać za proces tworzenia i wdrożenia takiego materiału? W tym wpisie wyjaśniam, jak stworzyć i wdrożyć z korzyścią lead magnet w 10...
Jak zarobić na lead magnecie?
Brzmi jak paradoks? Przecież lead magnet to bezpłatny materiał na pytanie. Skąd więc pomysł na to, że można na nim zarabiać? Choć sam lead magnet nie uczyni Cię bogatym, to jednak jego stosowanie może być bardzo dobrym powodem do zmonetyzowania swojej wiedzy. Wszystko...
Lead magnet: Czym jest i jak go wykorzystać?
Lead magnets, czyli bezpłatne próbki produktów cyfrowych nie mają zamiaru znudzić się użytkownikom. Wręcz przeciwnie ich wykorzystanie w strategii promocyjnej swojej marki, jest teraz dużo skuteczniejsze, niż jeszcze kilka lat temu. Nazywanie lead magnetu materiałem...
O czym pisać na blogu?
Prowadzenie bloga niesie za sobą szereg korzyści, jeśli robimy to regularnie i przekazujemy swoim czytelnikom wartościowe treści. Często jednak, po bardzo udanym starcie zaczyna nam brakować pomysłów. Jak pobudzić swoją kreatywność i o czym pisać na blogu?
Jak sprzedawać swoje usługi, jeśli jesteś trenerem?
Zapełnienie kalendarza, jeśli wykonujesz zawód trenera, coacha, szkoleniowca lub konsultanta, bywa wyzwaniem. Sytuacje może jednak diametralnie zmienić wprowadzenie nowych sposobów na sprzedaż. Pomysłem, który często się sprawdza są bezpłatne konsultacje, jeśli są...
Postanowienia na 2021 rok: Zrealizuj, a nie tylko zaplanuj
Nowy rok, magiczna data w kalendarzu, która za każdym razem przynosi ze sobą presję noworocznych postanowień, planowania wielkich celów, zapisywania często nierealnych postanowień. Jedynym sposobem na to, aby przerwać błędne koło, jest podchodzenie do planowania w...
Kim chcesz zostać, gdy dorośniesz?
Przewrotnie zadaję dziś pytanie, które przeważnie kierujemy do dzieci, przedsiębiorcom. Robię to, ponieważ prowadzenie firmy zgodnie z długofalowym planem jest po prostu bardziej efektywne. Dlatego też w tym wpisie przedstawiam podstawowe etapy, przez które możesz...
Marka osobista w biznesie. Jak stworzyć swoją legendę?
Wiesz, że nie tylko Twoja wiedza ekspercka buduje sprzedaż poprzez social media? To także opowieść o Tobie, Twoja legenda. Dziś opowiem o tym, jak ją stworzyć, aby wspierała nasze działania w sieci. Poznaj pięć zasad, które wspomagają budowę marki osobistej. Marka...
Obsługa klienta w trakcie promocji
W momencie, gdy Twoja promocja działa i zaczyna się solidna sprzedaż, powinieneś być dobrze przygotowany na obsłużenie większej liczby klientów. Zobacz, co zrobić, aby duża liczba zamówień nie odbiła się czkawką i ich niezadowoleniem. Pamiętaj – przezorny zawsze...
24 pomysły na promocję (nie tylko) świąteczną
Ponieważ idą święta, zapewne zastanawiasz się nad promocjami dla Twoich klientów. Jeśli nie masz pomysłu, możesz skorzystać z jednej z moich propozycji. Niektóre z nich wyglądają być może banalnie, jednak są niezwykle skuteczne. Wszystko zależy od tego, jak z nich...
Sprzedaż usług online – jak ją przyspieszyć i zwielokrotnić?
Jeśli prowadzisz swoją firmę, to naturalne, że zdobywasz klientów. Zapewne zrobiłaś/eś to już różnymi kanałami, w tym tymi, które działają online. Kluczem do dobrego funkcjonowania firmy jest jednak przyspieszenie i zwielokrotnienie sprzedaży. Uczynienie z niej...
Sprzedaż online na konkretnych przykładach
Zastanawiasz się, czy sprzedaż bez Twojego udziału to luksus zarezerwowany wyłącznie dla wielkich marek? Nie. Sprzedaż online, w której nawet nie będziesz wiedział, że dana osoba jest Twoim Klientem, jest możliwa dla biznesu każdej wielkości, jednak jest to związane z warunkami, które omawiam w tym wpisie.