Logotyp firmowy to jeden z pierwszych materiałów graficznych, po które sięgamy zakładając firmę. Nie musimy jednak wcale zlecać go profesjonalnemu studiu projektowemu, ani grafikowi, zwłaszcza że czas rozkręcania firmy bywa momentem, kiedy naprawdę nie powinniśmy...
Co warto mierzyć i liczyć w biznesie online?
Dziś kilka słów na temat tego, dlaczego liczba lajków nie ma dla mnie w sobie nic podniecającego, w przeciwieństwie do konwersji. Prześledźmy, na jakie liczby w online’ie warto zwracać uwagę, a na które kompletnie nie poświęcać czasu. Myśląc o działaniach online...
Jak przygotować się do nagrywania wideo do internetu?
W pewnym momencie wpisy blogowe i podcasty mogą Ci nie wystarczyć do realizowania strategii pokazywania siebie lub swojej firmy w internecie. Staniesz przed wyzwaniem, jakim będzie przygotowanie się do nagrania wideo do internetu. We wpisie blogowym pokazuję swoją...
Jak pokazać samego siebie w internecie?
Chcesz korzystać z dobrodziejstw, jakie daje obecność online, jednak masz opory przed nadmiernym pokazywaniem siebie? Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale nie zawsze musisz bardzo mocno eksponować swój wizerunek, aby nawiązać kontakt z odbiorcami. Jakie...
Jak stworzyć harmonogram postów do social media?
Gdy prowadzisz kanał social media to najważniejsza jest regularność. Zobacz, jak dzięki harmonogramowi możesz ułatwić sobie pracę. Taka rozpiska jest w stanie pomóc Ci utrzymać media społecznościowe “w ryzach”, tworzyć posty szybciej i skuteczniej budować społeczność...
W jaki sposób możesz zarabiać pieniądze?
Sposobów na zarabianie pieniędzy jest wiele i każdy będzie miał swoje wady i zalety. Tak naprawdę nie ma lepszych, ani gorszych pomysłów, po prostu trzeba dobrać sposób zarabiania pieniędzy do naszych preferencji. Praca na etacie Praca na etacie to jeden z...
Jak sprzedawać swoje usługi, jeśli jesteś trenerem?
Zapełnienie kalendarza, jeśli wykonujesz zawód trenera, coacha, szkoleniowca lub konsultanta, bywa wyzwaniem. Sytuacje może jednak diametralnie zmienić wprowadzenie nowych sposobów na sprzedaż. Pomysłem, który często się sprawdza są bezpłatne konsultacje, jeśli są...
Po co ci konkurencja?
Uważam, że bez konkurencji, choć rywalizujemy o tego samego Klienta, prowadzenie firmy byłoby piekielnie trudne. Dlatego też dziś postanowiłam napisać o tym, jak możemy świadomie wykorzystać to, że są firmy, które zajmują się tym samym, co my. Pierwsze badanie...
Nie rób tego w swoich reklamach na Facebooku!
Regulamin mówiący o zasadach zamieszczania reklam na Facebooku to lektura niekoniecznie porywająca, ale ważna dla naszych biznesów. Zrobiłam to za Was i wyjaśnię m.in. dlaczego na Facebooku możesz poznać Kaszubów, a innych Kaszubów już niekoniecznie. Zacznijmy jednak...
Wyróżnione relacje na Instagramie: po co są i jak je stworzyć?
Instagram to kanał social media, dzięki któremu w świecie online zaistniały i przyjęły się na stałe relacje na żywo, tzw. stories. Z biegiem czasu pojawiły się także relacje wyróżnione (highlight stories). Co to takiego, do czego je wykorzystać i jak je stworzyć lub...
Jak dodać film na YouTube?
Zobacz, o jakie elementy należy zadbać, wprowadzając film na YouTube. Po moim instruktażu dowiesz się m.in. jak wstawić miniaturkę i dlaczego opis filmu jest bardzo ważny. A jeśli jesteś osobą, która nie lubi kwestii technicznych, dokładnie zobaczysz, gdzie kliknąć,...
Bez wideo ani rusz. O czym nagrywać na social media?
Materiały wideo zawojowały świat social media na dobre. Nawet, jeśli sam jesteś wyjątkiem i z lubością czytasz blogi lub słuchasz podcastów, zdecydowana większość woli materiały audiowizualne. Dlatego – zacznij nagrywać. Twoje kanały social media będą Ci wdzięczne!...
Profile firmowe i prywatne. Jak je spójnie uzupełnić?
Jeśli prowadzisz firmę lub budujesz swoją markę osobistą dobrze byłoby, gdybyś czerpał pełnymi garściami z możliwości, jakie dają social media. Na początek warto uzupełnić zarówno prywatne, jak i firmowe profile na Facebooku i Instagramie oraz konto na Youtube....
Jak pracować w social mediach mądrze a nie ciężko?
Jeśli działasz w szeroko pojętych social mediach, wiesz doskonale, że to zadanie niezwykle absorbujące. Kanałów jest wiele, trudno jest wybrać tylko jeden i zrezygnować z pozostałych, a jednocześnie optymalnie wykorzystywać czas na prowadzenie marketingu w swojej...
Uniwersalne i sprawdzone rozmiary grafik promocyjnych
Komplet grafik przygotowany przed rozpoczęciem prac nad promowaniem wydarzenia, darmowego materiału, sprzedaży kursu, czy ebooka to podstawa! Przygotowanie całej paczki potrzebnych ilustracji do naszej promocji usprawnia pracę, zmniejsza koszty i potęguje efekty...
Jak bezpiecznie płacić za reklamy na Facebooku?
Bezpieczeństwo naszych finansów to jeden z bardzo ważnych aspektów, dzięki którym możemy spokojnie spać. Dlatego też, jeśli płacisz za reklamy na Facebooku, zadbaj o ustawienia kont, haseł i kart tak, aby nie spotkało Cię przykre rozczarowanie w postaci znikających z konta zer.
Reklama na Facebooku – poradnik o kreacji
Reklama na Facebooku, poradnik o kreacji dla początkujących. Chcesz zacząć robić reklamy na Facebooku, ale nie wiesz, od czego zacząć? Są różne drogi i każdy znajdzie w końcu swoją. Moim zdaniem warto stworzyć własnoręcznie kreację, czyli grafikę i tekst reklamy....
Mapa Google — jak dodać firmę krok po kroku
Oznaczenie swojej siedziby na Google Maps to jeden z bezpłatnych marketingowych „must have” każdego przedsiębiorcy. Sprawdź, jak dodać firmę na mapie Google. Jeśli będziesz trzymać się kilku zasad, wykorzystasz ją, jako skuteczne i bezpłatne źródło Klientów dla...
Jak zwiększyć zasięgi na Facebooku? cz. 2
Znamy się prawdopodobnie dlatego, że trafiłeś na mój live, a to oznacza, że potrzebujesz recepty na skuteczną sprzedaż online*. Jeśli jesteś na początku drogi zarabiania w internecie, powinieneś zacząć od zbudowania zasięgów organicznych na Facebooku. Jedną z...
Jak zwiększyć zasięgi organiczne na Facebooku? cz. 1
Poznaj receptę na skuteczne prowadzenie fanpage. Działasz online? Na pewno poza tym, żeby być pięknym, młodym i bogatym, marzysz o tym, aby… mieć przeogromne zasięgi organiczne na Facebooku. Nie, nie dam Ci recepty, jak to zrobić od razu, ale odpowiem Ci na...
Czym się różni profil osobisty od fanpage’a czyli strony firmowej na Facebooku?
Jak zaczynasz działać w Social Mediach i na Facebooku pojawia się wiele pytań. Od czego zacząć? Czy możesz działać w oparciu o swoje konto osobiste? Bo w sumie, po co Ci kolejne miejsce w sieci, skoro potencjalni klienci piszą do ciebie na prywatną wiadomość. Poza...
Marketing internetowy w praktyce – jak zacząć?
Marketing internetowy w praktyce. Jak zacząć? Przeczytaj artykuł o podstawach marketingu online, z ukierunkowaniem na sprzedaż.
Jak zorganizować Konferencję Online?
Kilka tygodni temu wpadłam na pomysł zorganizowania konferencji online. Opiszę proces i przebieg. 1. Wybór tematu – przede wszystkim dla kogo i o czym? Najważniejsze założenie, które pozwala dobrać mówców, znaleźć uczestników i cieszyć się udanym wydarzeniem....
Słowniczek pojęć na Facebooku
FACEBOOK PODSTAWY Słowniczek pojęć na Facebooku Magda Sadowska, robieto.pl 31.01.2018 Podstawowe pojęcia na Facebooku: Fanpage - firmowa strona na Facebooku. Przy czym nie trzeba posiadać już zarejestrowanej firmy aby założyć fanpage 🙂 Dlatego jest świetną...