Ciekawe czy ty też obserwujesz takie zjawisko, że w osoby w pewnym wieku zaczynają uważać, że mają rację, tylko z tytułu przeżytych lat. I pojawia się czasem podejście, że nie będę się już niczego nowego uczyć, bo przecież wszystko wiem i inne osoby niewiele mogą...
Nie musisz mieć ekipy od marketingu, żeby zrobić dochodowy biznes
Czy musisz mieć duży zespół, aby zarabiać w internecie? To częste pytanie, które powstaje w naszej głowie gdy, zaczynamy działalność na własny rachunek. Kiedy mentalnie przychodzimy z roli pracownika do właściciela biznesu, wydaje nam się, że od razu musimy zatrudniać...
Własny i wartościowy biznes online, o którym zawsze marzyłaś
Marzysz o własnym biznesie online, który da Ci spokojne i szczęśliwe życie? Ja mam receptę na to, jak możesz go stworzyć. Zobacz, jak w trzech zdecydowanych krokach możesz rozpocząć drogę do własnej i wartościowej, prostej i dochodowej firmie online. Takiej, o której...
Co zrobić, aby mieć dochodowy biznes online?
Co zrobić, żeby wesprzeć swój biznes w sieci lub rozkręcić inny, który będzie działał online? Dla mnie podstawą są: sprzedaż, strona internetowa i ebook.Po pierwsze: Strategia sprzedaży Pieniądze wpływające na konto firmowe są podstawowym czynnikiem, mającym wpływ na...
Jak zmieniać komunikację marketingową w obliczu kryzysu?
W życiu nie powiedziałabym, że będę potrzebowała wiedzy na temat tego – jak prowadzić Facebooka firmowego w czasie wojny? Okazuje się jednak, że to pytanie trawi wielu przedsiębiorców, dla których konflikt zbrojny za wschodnią granicą jest nie tylko powodem do obaw o...
Jak zrobić logo nie będąc grafikiem?
Logotyp firmowy to jeden z pierwszych materiałów graficznych, po które sięgamy zakładając firmę. Nie musimy jednak wcale zlecać go profesjonalnemu studiu projektowemu, ani grafikowi, zwłaszcza że czas rozkręcania firmy bywa momentem, kiedy naprawdę nie powinniśmy...
Co warto mierzyć i liczyć w biznesie online?
Dziś kilka słów na temat tego, dlaczego liczba lajków nie ma dla mnie w sobie nic podniecającego, w przeciwieństwie do konwersji. Prześledźmy, na jakie liczby w online’ie warto zwracać uwagę, a na które kompletnie nie poświęcać czasu. Myśląc o działaniach online...
Jak przygotować się do nagrywania wideo do internetu?
W pewnym momencie wpisy blogowe i podcasty mogą Ci nie wystarczyć do realizowania strategii pokazywania siebie lub swojej firmy w internecie. Staniesz przed wyzwaniem, jakim będzie przygotowanie się do nagrania wideo do internetu. We wpisie blogowym pokazuję swoją...
Jak pokazać samego siebie w internecie?
Chcesz korzystać z dobrodziejstw, jakie daje obecność online, jednak masz opory przed nadmiernym pokazywaniem siebie? Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale nie zawsze musisz bardzo mocno eksponować swój wizerunek, aby nawiązać kontakt z odbiorcami. Jakie...
Mam stronę www i co dalej?
Stworzenie strony internetowej to bardzo dobry krok do zdobywania klientów dla swojej firmy w sieci. Niestety, panuje błędne przekonanie, że wystraczy stronę mieć, a cała reszta zrobi się sama. Zobacz, co należy zrobić, aby witryna faktycznie na siebie pracowała....
Jak używać Calendly do umawiania spotkań i konsultacji?
Umawianie spotkań lub konsultacji potrafi zabrać ogromną ilość czasu. Odbijanie maili, szukanie terminów może jednak zniknąć na stałe, jeśli zaczniemy korzystać z Calendly. O ten wpis poprosiliście mnie sami. Ponieważ dużo łatwiej jest przeprowadzić cały proces...
Czy dawać zniżki Klientom?
Rabaty, zniżki, promocje – zastanawiasz się, czy dawać je Klientom? A raczej, kiedy je dawać i jak to robić, aby na tym nie stracić? Zobacz, jak możesz mieć zadowolonego kontrahenta i jednocześnie nie rezygnować z części wynagrodzenia. Często używam stwierdzenia, że...
Jak rozwijać firmę, gdy nie masz czasu?
Wiesz, że rozwój firmy jest konieczny, a jednak ledwie wyrabiasz się z bieżącymi sprawami? Zobacz, czym grozi stagnacja w tym zakresie, a także poznaj moje sposoby na to, jak wyłuskać codziennie chwilę na to, aby zrobić coś dla swojego biznesu. Stara prawda mówi, że...
Jaką domenę kupić?
Kupując domenę dla swojej firmy lub marki, trzeba sobie zadać kilka kluczowych pytań. To ważne, aby wybrać świadomie, ponieważ dobry wybór adresu naszej strony www, to więcej użytkowników w przyszłości. Zobacz, co warto rozważyć: Aby omówić ten temat przygotowałam...
Jak przygotować się do biznesowej sesji fotograficznej?
Zastanawiasz się nad profesjonalną sesją fotograficzną i chcesz wiedzieć, co zrobić, aby były to dobrze wydane pieniądze? Zapraszam, możesz posiłkować się moim doświadczeniem, bo mam sporo takich przedsięwzięć zarówno ze swoim udziałem, jak i z udziałem swoich...
Trzy reguły, aby utrzymać finanse w ryzach
Czasami, a tak naprawdę to bardzo często to, czy dobrze czujemy się z ilością pieniędzy, którą mamy, determinuje wcale nie fakt, ile zarabiamy, a jak tymi finansami zarządzamy. Postanowiłam podzielić się z Wami moimi trzema niezawodnymi sposobami na to, aby utrzymać...
Gdzie znaleźć motywację, jeśli nie wszystko idzie po naszej myśli?
Czasami uchodzi z nas energia do działania i trudno jest nam wyrwać się z błędnego koła braku motywacji. W tym wpisie chciałam prześledzić dwie ścieżki – tę, która zabija naszą chęć do działania, a także drugą, która pozwala nam ją odzyskać.Sposoby na motywację...
Wizytowka na mapach Google – jak o nią zadbać
Skutecznie, za darmo i samodzielnie możesz prowadzić podstawowy, ale skuteczny marketing swojej firmy. Taki, który sprzedaje, bo zysk wygenerować może nawet Mapa Google, jeśli poświęcisz jej chwilę. Nie wiesz jak? Przeczytaj na moim blogu. Zajmie Ci to maksymalnie 5...
Mapa Google — jak dodać firmę krok po kroku
Oznaczenie swojej siedziby na Google Maps to jeden z bezpłatnych marketingowych „must have” każdego przedsiębiorcy. Sprawdź, jak dodać firmę na mapie Google. Jeśli będziesz trzymać się kilku zasad, wykorzystasz ją, jako skuteczne i bezpłatne źródło Klientów dla...