magda@robieto.pl
  • Facebook
  • Facebook
Magdalena Sadowska
  • Blog
  • Darmowe materiały
  • Sklep
    • Słodka Branża
    • Ebooki
    • Kursy
    • Szkolenia online
    • Konsultacje
  • Portfolio
  • Słodka Branża
  • Oferta
  • Zaloguj się
Zaznacz stronę
Nie jesteś sama. O samotności przedsiębiorcy

Nie jesteś sama. O samotności przedsiębiorcy

Biznes online, Strona www

Poczucie osamotnienia u przedsiębiorców jest czymś nagminnym. Szczególnie na starcie biznesu. Zobacz, gdzie szukać siatki wsparcia, aby rozwinąć skrzydła. I co zrobić, aby nie przesadzić w drugą stronę. Przypomnij sobie, jak się czułaś, albo być może jak się właśnie...

czytaj dalej
Własny i wartościowy biznes online, o którym zawsze marzyłaś

Własny i wartościowy biznes online, o którym zawsze marzyłaś

Biznes online, Ebook, Prowadzenie firmy, Strategia marketingowa, Strona www, Wszystkie wpisy

Marzysz o własnym biznesie online, który da Ci spokojne i szczęśliwe życie? Ja mam receptę na to, jak możesz go stworzyć. Zobacz, jak w trzech zdecydowanych krokach możesz rozpocząć drogę do własnej i wartościowej, prostej i dochodowej firmie online. Takiej, o której...

czytaj dalej
Co zrobić, aby mieć dochodowy biznes online?

Co zrobić, aby mieć dochodowy biznes online?

Ebook, Prowadzenie firmy, Strategia marketingowa, Strona www, Wszystkie wpisy

Co zrobić, żeby wesprzeć swój biznes w sieci lub rozkręcić inny, który będzie działał online? Dla mnie podstawą są: sprzedaż, strona internetowa i ebook.Po pierwsze: Strategia sprzedaży Pieniądze wpływające na konto firmowe są podstawowym czynnikiem, mającym wpływ na...

czytaj dalej
Strona www – 10 powodów, dlaczego warto ją mieć!

Strona www – 10 powodów, dlaczego warto ją mieć!

Strona www

Jeśli wciąż zastanawiasz się czy strona internetowa jest Ci potrzebna, zobacz listę argumentów, które przemawiają za tym, aby ją zbudować. Być może nie zdajesz sobie sprawy ze wszystkich korzyści, które niesie za sobą jej posiadanie.Tak długo, jak opłacasz domenę –...

czytaj dalej
Mam stronę www i co dalej?

Mam stronę www i co dalej?

Prowadzenie firmy, Strategia marketingowa, Strona www, Wszystkie wpisy

Stworzenie strony internetowej to bardzo dobry krok do zdobywania klientów dla swojej firmy w sieci. Niestety, panuje błędne przekonanie, że wystraczy stronę mieć, a cała reszta zrobi się sama. Zobacz, co należy zrobić, aby witryna faktycznie na siebie pracowała....

czytaj dalej
Jak przyspieszyć stronę na WordPressie?

Jak przyspieszyć stronę na WordPressie?

Strona www, Wszystkie wpisy

Szybkość wyświetlania strony internetowej jest jednym z najważniejszych parametrów, które mają wpływ na to, jak nasza strona jest postrzegana. Ma to wpływ zarówno na to, jak witrynę odbierają użytkownicy, jak i wyszukiwarka Google. Zobacz, jak można swoją stronę...

czytaj dalej
Strona www na WordPressie – podstawowe pojęcia

Strona www na WordPressie – podstawowe pojęcia

Strona www, Wszystkie wpisy

Przymierzając się do stworzenia swojej pierwszej strony internetowej możemy przeżyć lekką panikę z powodu używanych pojęć. To jeden z powodów, dla których nie chcemy zrobić tego samodzielnie, bo po prostu wydaje się to trudne. Wystarczy jednak poznać kilka definicji i...

czytaj dalej
Błędy na stronach www wpływające na sprzedaż

Błędy na stronach www wpływające na sprzedaż

Strona www, Wszystkie wpisy

Wiesz, że czasami banalne błędy sprawiają, że gubisz po drodze Klientów, a tym samym, pieniądze? Zobacz, na czym polegają, żeby ich nie popełniać lub sprawdzić, czy już ich nie zrobiłeś. Częstym celem tworzenia stron internetowych jest sprzedaż. Nawet, jeśli jest to...

czytaj dalej
Strona internetowa: od czego zacząć?

Strona internetowa: od czego zacząć?

Słodka Branża, Strona www, Wszystkie wpisy

Jeśli zastanawiasz się, jak krok po kroku wyglądają przygotowania do strony internetowej, to masz szansę zobaczyć jak ja to robię i jak tego uczę. Ten wpis przygotowałam w szczególności z myślą o tych, którzy chcieliby być niezależni i podejść do tematu...

czytaj dalej
Jaką domenę kupić?

Jaką domenę kupić?

Prowadzenie firmy, Strona www, Wszystkie wpisy

Kupując domenę dla swojej firmy lub marki, trzeba sobie zadać kilka kluczowych pytań. To ważne, aby wybrać świadomie, ponieważ dobry wybór adresu naszej strony www, to więcej użytkowników w przyszłości. Zobacz, co warto rozważyć: Aby omówić ten temat przygotowałam...

czytaj dalej
Co to jest bio i dlaczego warto je mieć?

Co to jest bio i dlaczego warto je mieć?

Ebook, Strona www, Webinar i konferencja online, Własny kurs online, Wszystkie wpisy

Bio, czyli notka biograficzna to nic innego jak tekst, w którym opisujemy siebie. Jestem zdania, że każdy przedsiębiorca, który działa online powinien na taką notkę o sobie poświecić trochę czasu, ponieważ jest to tekst, który z czasem będzie często wykorzystywał....

czytaj dalej
8 pomysłów na to, jak rozwinąć swojego bloga

8 pomysłów na to, jak rozwinąć swojego bloga

Strona www, Wszystkie wpisy

Regularność to słowo-klucz do sukcesu w wielu dziedzinach. Także w blogowaniu, ponieważ brak systematycznego dostarczania treści czytelnikom to prosta droga do tego, żeby znaleźli sobie innego bloga, na którego będą zaglądać. Jak motywować się do regularnego pisania?...

czytaj dalej
Zaplanuj mocne teksty na swoją stronę www

Zaplanuj mocne teksty na swoją stronę www

Strona www, Wszystkie wpisy

Nie odbieraj energii swoim tekstom. Napisz je prosto i dynamicznie. Myślisz, że to proste? Zdziwisz się. Takie teksty będziesz pisał dłużej, niż skomplikowane zdania wielokrotnie złożone. Zwróć w szczególności uwagę na to, czy nie odbierasz im mocy, bo: 1. Używasz...

czytaj dalej
Najczęstsze błędy na stronach internetowych

Najczęstsze błędy na stronach internetowych

Strona www, Wszystkie wpisy

Zbudowałam w życiu mnóstwo stron internetowych, drugie tyle poprawiałam i analizowałam z Klientami. Wiele z nich zawierało takie same błędy! Zobacz, jakie błędy zawiera większość stron internetowych i sprawdź, czy któryś nie występuje na Twojej stronie!Po pierwsze:...

czytaj dalej
Czego klienci szukają na twojej stronie www?

Czego klienci szukają na twojej stronie www?

Strona www, Wszystkie wpisy

Decyzja zapadła. Budujesz stronę internetową swojej działalności i chcesz zacząć działać, albo przygotować się do spotkania z jej projektantem. Jak powinieneś zaplanować jej zawartość, aby Klienci odnaleźli na niej to, czego szukają? Czym się zajmujesz? Ze strony...

czytaj dalej
Czy potrzebujesz strony internetowej?

Czy potrzebujesz strony internetowej?

Strona www, Wszystkie wpisy

Kiedy social media biją rekordy popularności, potrzeba posiadania strony internetowej przestaje być tak oczywista. Czy jednak faktycznie rezygnacja z jej posiadania to dobry trop, bo jest zbędnym kosztem na początek? A może jednak warto ją mieć od samego początku?...

czytaj dalej
Google Analytics: Liczby, które zmieniły sprzedaż w internecie

Google Analytics: Liczby, które zmieniły sprzedaż w internecie

Strona www, Wszystkie wpisy

Analizowanie tego, co dzieje się na Twojej stronie internetowej może być genialną pomocą w ustalaniu strategii sprzedażowej. Wielkie sklepy internetowe już to wiedzą, jednak i Ty możesz skorzystać z tej wiedzy. Jak? Wystarczy korzystać z bezpłatnego narzędzia Google...

czytaj dalej
Co to jest pozycjonowanie? Podstawowa wiedza o SEO

Co to jest pozycjonowanie? Podstawowa wiedza o SEO

Strona www, Wszystkie wpisy

Jeśli choć raz robiłeś budżet marketingowy dla swojej firmy, to doskonale wiesz, że liczba form reklamy i innej szeroko pojętej poprawy widoczności w internecie jest ogromna. Ponadto, wachlarz cen poszczególnych usług jest przeogromny. O tym, jak sprawdzić czy forma...

czytaj dalej

Pobierz opracowanie:

Wybierz interesujący Cię temat:

  • Biznes online
  • Ebook
  • Prowadzenie firmy
  • Słodka Branża
  • Social media
  • Strategia marketingowa
  • Strona www
  • Webinar i konferencja online
  • Własny kurs online
  • Wszystkie wpisy

Ostatnie wpisy

  • Jak tworzyć angażujące posty na social media w Słodkiej Branży
  • Jak nazwać Słodką Pracownię?
  • Co pokazywać w Słodkim biznesie?
  • Czy bycie ekspertem i wiek zawężają nasze zawodowe pole widzenia?
  • Marketing w biznesie online jest skuteczny wtedy, gdy sprzedaje
  • Nie musisz mieć ekipy od marketingu, żeby zrobić dochodowy biznes
  • Nie jesteś sama. O samotności przedsiębiorcy
  • Własny i wartościowy biznes online, o którym zawsze marzyłaś
  • 10 kroków do biznesu online od zera
  • Co zrobić, aby mieć dochodowy biznes online?
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Polecam!
  • Facebook
Copyright © RobieTo All rights reserved. | Realizacja: RobieTo

Sorry, musisz wiedzieć, że pieczemy tu Ciastka :)

Więcej info -> znajdziesz tutaj
Daj spokój
Polityka Prywatności

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
cb-enabled100 yearsThis cookie is associated with the cookie consent. This cookie saves the user preference on cookie consent. It saves whether a user has dismissed the notice to prevent it re-appearing on the re-visit to the website.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
__gads1 year 24 daysThe __gads cookie, set by Google, is stored under DoubleClick domain and tracks the number of times users see an advert, measures the success of the campaign and calculates its revenue. This cookie can only be read from the domain they are set on and will not track any data while browsing through other sites.
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_ga_8YDEQF8SYX2 yearsThis cookie is installed by Google Analytics.
_ga_WFSV8VDYD82 yearsThis cookie is installed by Google Analytics.
_gat_gtag_UA_115459033_21 minuteThis cookie is set by Google and is used to distinguish users.
_gat_gtag_UA_115459033_41 minuteThis cookie is set by Google and is used to distinguish users.
_gcl_au3 monthsProvided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
CONSENT16 years 3 months 22 days 14 hours 20 minutesThese cookies are set via embedded youtube-videos. They register anonymous statistical data on for example how many times the video is displayed and what settings are used for playback.No sensitive data is collected unless you log in to your google account, in that case your choices are linked with your account, for example if you click “like” on a video.
vuid2 yearsVimeo installs this cookie to collect tracking information by setting a unique ID to embed videos to the website.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
CookieDurationDescription
_fbp3 monthsThis cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website.
fr3 monthsFacebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
IDE1 year 24 daysGoogle DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile.
test_cookie15 minutesThe test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies.
VISITOR_INFO1_LIVE5 months 27 daysA cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSCsessionYSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devicesneverThese cookies are set via embedded youtube-videos.
yt-remote-device-idneverThese cookies are set via embedded youtube-videos.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
__gpi1 year 24 daysNo description
akademiasessionNo description
cookielawinfo-checkbox-functional1 yearThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
GoogleAdServingTestsessionNo description
user1 yearNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo