BEZPŁATNY WEBINAR | 5 maja 2021, godz. 20:00
Złote zasady projektowania stron internetowych
✔ Chcesz poznać sekrety, dlaczego niektóre strony wyglądają jak milion dolarów i są skuteczne?
Jak tworzyć angażujące posty na social media w Słodkiej Branży
Prowadzenie własnego słodkiego biznesu to nie tylko umiejętność pieczenia pysznych ciast czy dekorowania tortów. To także umiejętność dzielenia się swoją pasją z innymi, zwłaszcza na social media. W dzisiejszym wpisie podzielę się z Tobą kilkoma pomysłami na to, jak...
Jak nazwać Słodką Pracownię?
Wybierając nazwę dla swojej słodkiej pracowni, cukierni, czy kawiarni, pamiętaj, że imię, które jej nadasz, będzie pierwszym wrażeniem, jakie zrobisz na potencjalnych klientach. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci w tym procesie: 1. Unikalność przede...
Co pokazywać w Słodkim biznesie?
Nowa perspektywa na content marketing w Słodkiej Branży Pokazanie procesu tworzeniaJednym z najbardziej angażujących typów treści, które możesz tworzyć, jest pokazywanie procesu tworzenia tortów - od koncepcji po finalny produkt. Możesz...
tytuł
po piersze
tu moge wpisac tekst
po piersze
tu moge wpisac tekst
po piersze
tu moge wpisac tekst
Często słyszę, że “czuję rynek”, dlatego że strony, które realizuję są skuteczne dla właścicieli.
I właśnie tym, jak to robię, chcę się podzielić z Tobą podczas bezpłatnego webinaru.
Tematy, które w szczególności poruszę to:
Zasady, dzięki którym strona internetowa jest spójna
Droga Klienta na Twojej stronie internetowej
Proste sposoby na zrobienie strony atrakcyjnej wizualnie.
Przynosząca spodziewany efekt, strona internetowa, to narzędzie, który może mieć każdy przedsiębiorca. Tak, Ty też! Wymaga to jednak znajomości zasad, które rządzą zachowaniami internautów…
Jeśli myślisz, że ta wiedza dostępna jest tylko dla wielkich korporacji, które zatrudniają specjalistów od UX, mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Każdy twórca może zadbać o to, aby użytkownik dobrze czuł się na jego stronie.
Sama zbudowałam 100 stron internetowych “z górką”. Przeanalizowałam kilka razy tyle. Widziałam pozornie biedne strony internetowe, które zarabiały jak szalone i designerskie cuda, które były dla właściciela tylko kolejnym kosztem.
Poznaj mnie
Magdalena Sadowska
Jestem przedsiębiorcą od zawsze. Swoją karierę zaczynałam od prowadzenia agencji reklamowej.
Następnie zdobywałam praktyczne doświadczenie w sprzedaży i marketingu firmy z branży finansowej. Przez wiele lat pracowałam dla tej niezwykle wymagającej branży, awansując od managera, przez dyrektora oddziału, aż do dyrektora regionalnego. Zarządzałam wieloosobowymi zespołami, jednocześnie podnosząc ich kompetencje sprzedażowe. Sprzedawałam jeden na jeden oraz w systemie jeden do wielu.
Obecnie całe swoje doświadczenie realizuję w działaniach online. Wierzę, że najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje.
Od 8 lat prowadzę z mężem Wojtkiem Sadowskim, agencję Robieto.pl, która pomaga firmom i osobom indywidualnym zaistnieć w internecie i zarabiać online. Uwielbiam generować konkretny zysk, tworzyć lejki sprzedażowe, dowozić rezultat i w ten sposób spełniać marzenia moich klientów.
Od zawsze byłam ukierunkowana na sprawne działanie i skuteczną sprzedaż. Mówią o mnie, że jestem bardzo kreatywna i konkretna. Tworzenie nowych rozwiązań i strategii dla Klientów przychodzi mi z łatwością. Współpracowałam m.in. z Kobiecą Stroną Inwestowania czy Ulą Stępniak, uczącą jak zrobić „słodki biznes”. Realizowałam projekt 90dni.pl dla Jakuba B. Bączka i Beaty Kapcewicz, którzy w krótkim czasie prowadzą przedsiębiorców do biznesowego mistrzostwa.
„Robieto” co lubię.