fbpx

Bezpłatne wyzwanie

Wtorek, środa, czwartek | 18-20 stycznia

Naucz się tworzyć strony www,
które skutecznie przyprowadzają klientów!

Potrzebujesz do rozwoju swojego biznesu strony internetowej?

Bez dużych inwestycji? Tak aby później samodzielnie działać na swojej witrynie?

Zacznij od bezpłatnego wyzwania, które wyjaśni Ci, jak zacząć i co dalej zrobić!

3 spotkania na żywo / 3 PDF-y z praktycznymi ćwiczeniami

Nowy rok to często nowe plany, w tym nowe pomysły biznesowe. Czasami chcesz po prostu sprawdzić, czy Twój pomysł ma szansę zarobić i warto w niego inwestować. Często do tego potrzeba własnej strony Internetowej.

Pozwól że wprowadzę cię w ten świat…

Zrobiłam to dla siebie wiele lat temu i metodą prób i błędów zaczęłam tworzyć strony www oparte o WordPressie. Obecnie tworzę strony dla klientów, a także udzielam konsultacji z zakresu doboru elementów witryny internetowej. Klienci chętnie mi za nie płacą, bo wdrożenie moich sugestii często bardzo szybko przekłada się na wzrost obrotów w firmie.

Jedną z moich zawodowych misji jest uświadamianie przedsiębiorców, że nie wystarczy mieć stronę. Warto, aby ona robiła to co powinna, czyli przynosiła nowe kontakty i sprzedawała ofertę firmy.

Prowadzę również warsztaty w zakresie samodzielnego tworzenia stron.

Pod moim okiem już kilkadziesiąt osób zrobiło swoje strony www. Mówią, że tłumaczę zawiłości WordPressa tak prosto, że każdy jest w stanie zrozumieć.

Czy to wyzwanie jest dla właśnie dla Ciebie?

tak, jeśli potrzebujesz strony, ale nie wiesz jak się za to zabrać

tak, jeśli potrzebujesz strony, ale nie jesteś techniczna/y i zaplecze stron Cię przeraża
tak, jeśli potrzebujesz więcej klientów, a strona jest niezbędnym elementem
tak, jeśli potrzebujesz merytorycznego wsparcia i zachęty do działania

Plan działania:

Dzień 1

18 stycznia, wtorek, 20:00

Kluczowe elementy strony wizytówkowej i ofertowej

R

Jakie elementy są niezbędne?

R

W jakiej kolejności je poukładać?

Dzień 2

19 stycznia, środa, 20:00

Niezbędne techniczne minimum tzw. „must have”

R

Skąd wziąć domenę i hosting, aby nie przepłacać?

R

Co trzeba zrozumieć, a co można sobie odpuścić w kwestach technicznych?

Dzień 3

20 stycznia, czwartek,  20:00

Mam stronę i co dalej z nią robić?

R

Co zrobić gdy masz już stronę, czyli gdzie i jak ją reklamować?

R

Kiedy dokonywać zmian na stronie?

Wydarzenie odbędzie się na zamkniętej grupie na Facebooku – zapisz się aby otrzymać link do grupy oraz materiały w postaci PDF.

Zaczynamy za:

Dni

:

Godzin

:

Minut

:

Sekund

Zastanawiasz się, po co to robię?

Po wyzwaniu zaproszę Cię na mój kurs online pt. Wyklikaj to sam! Zrób swoją stronę www w jeden dzień!

Uwaga! Udział w wyzwaniu nie obliguje Cię do kupna kursu. Bez niego też dasz radę zrobić stronę internetową samodzielnie, jednak po prostu zajmie Ci to więcej czasu.

Moje wyzwanie to solidne wprowadzenie do tematyki, dzięki której będziesz w stanie zrobić stronę www na potrzeby własnego biznesu, a później ją dostosować i aktualizować.

To ogromnie przydatna umiejętność, która daje niesamowitą swobodę, ponieważ jesteś niezależna w kwestii zarządzania swoją stroną www.

Przyjdź i przekonaj się czy i Ty możesz dołączyć do osób, które same wyklikują swoje strony internetowe.

Zyskujesz kilka tysięcy złotych na każdym projekcie, którego będziesz w przyszłości potrzebować, a także całą masę niezależności i wiedzy, która jest warta więcej niż jakiekolwiek pieniądze.

Aby wziąć udział w wyzwaniu wystarczy zapisać się poprzez formularz.

Na maila otrzymasz plan działania, praktyczne wskazówki oraz ćwiczenia w formie PDF.

Czemu zdecydowałam się na takie dzielenie wiedzą?

Jestem przedsiębiorcą od zawsze, a z marketingiem związałam się blisko 10 lat temu. Zdobyta wiedza i doświadczenie spowodowały, że jestem zapraszana na konferencje, gdzie opowiadam o tym, jak sprzedawać online i budować swoją markę. Prowadzę także swoje szkolenia, piszę ebooki, organizuję warsztaty i bloguję na temat tego, jak rozwijać swoją firmę w sieci. Organizuję konferencje online, m.in. z udziałem Kasi Miller i Ewy Foley. Współpracowałam m.in. z Jakubem B. Bączkiem, stoję za marketingiem jednej z najprężniej działających kobiet w słodkim biznesie, Uli Stępniak.

Siłą mojego marketingu jest sprzedaż, którą znam nie tylko z teorii.

W swojej karierze zarządzałam wieloosobowymi zespołami, jednocześnie podnosząc ich kompetencje sprzedażowe. Sprzedawałam jeden na jeden oraz w systemie jeden do wielu. 

Obecnie całe swoje doświadczenie realizuję w działaniach online. Bo nadal najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje.

Prowadzę z mężem agencję Robieto.pl. Nadal lubię generować konkretny zysk dla Klientów, tworzyć lejki sprzedażowe i dowozić rezultat, tworzę również własne produkty cyfrowe.

Mówią o mnie, że jestem bardzo kreatywna i konkretna. Tworzenie nowych rozwiązań i strategii przychodzi mi z łatwością.

„RobieTo” co lubię, a przy okazji pozwalam spełniać przedsiębiorcom marzenia o dochodowym biznesie online i pięciocyfrowych zarobkach.

Magdalena Sadowska