Bezpłatny webinar | poniedziałek, 31.01 | 20.00
Strona www:
Jak zaplanować strukturę i treści?
Układ poszczególnych podstron i teksty to dwie najczęstsze “zmory” osób, które myślą o swojej stronie internetowej i nie wiedzą jak się zabrać za jej tworzenie.
Chcesz poznać uniwersalny klucz do sukcesu w tej sferze?
Czego się dowiesz na webinarze?
Jak stworzyć stronę www, której struktura dobrze sprzedaje?
Nagłówki i ważne teksty na stronie
Ścieżka klienta na Twojej stronie
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
- nie masz strony i nie wiesz od czego zacząć
- chcesz zrobić swoją na nowo. aby lepiej spełniała swoje funkcje
- jesteś właścicielem firmy, który chce promować swoją firmę w Internecie lub rozpocząć nową działalność online
- chcesz zbudować portfolio online, społeczność i witrynę internetową dla swojej firmy, aby dotrzeć do większej liczby klientów
Poznaj mnie
Magdalena Sadowska
Jestem przedsiębiorcą od zawsze. Swoją karierę zaczynałam od prowadzenia agencji reklamowej.
Następnie zdobywałam praktyczne doświadczenie w sprzedaży i marketingu firmy z branży finansowej. Przez wiele lat pracowałam dla tej niezwykle wymagającej branży, awansując od managera, przez dyrektora oddziału, aż do dyrektora regionalnego. Zarządzałam wieloosobowymi zespołami, jednocześnie podnosząc ich kompetencje sprzedażowe. Sprzedawałam jeden na jeden oraz w systemie jeden do wielu.
Obecnie całe swoje doświadczenie realizuję w działaniach online. Wierzę, że najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje.
Od 8 lat prowadzę z mężem Wojtkiem Sadowskim, agencję RobieTo.pl, która pomaga firmom i osobom indywidualnym zaistnieć w Internecie i zarabiać online. Uwielbiam generować konkretny zysk, tworzyć lejki sprzedażowe, dowozić rezultat i w ten sposób spełniać marzenia moich klientów.
Od zawsze byłam ukierunkowana na sprawne działanie i skuteczną sprzedaż. Mówią o mnie, że jestem bardzo kreatywna i konkretna. Tworzenie nowych rozwiązań i strategii dla Klientów przychodzi mi z łatwością. Współpracowałam m.in. z Kobiecą Stroną Inwestowania czy Ulą Stępniak, uczącą jak zrobić „słodki biznes”. Realizowałam projekt 90dni.pl dla Jakuba B. Bączka i Beaty Kapcewicz, którzy w krótkim czasie prowadzą przedsiębiorców do biznesowego mistrzostwa.
„RobieTo” co lubię.