fbpx

Naucz się jak samodzielnie napisać, wydać i sprzedać swój ebook!

Skuteczne wskazówki i porady w formie ebooka oraz nagrań video, oparte o grupę wsparcia!

Ebook może być bardzo dochodowym interesem

Moi klienci przekonali się o tym niejednokrotnie. Ostatni przykład, z grudnia 2020, to klientka, która w 11 dni od wydania ebooka zarobiła 49 tys. złotych. To nie był jednostkowy sukces.

Inna klientka w 14 miesięcy na swoich publikacjach powiększyła stan konta o 275 tys. złotych.

Co trzeba mieć, aby napisać ebook, który dobrze zarobi?

Przede wszystkim znać się na czymś. Dlatego, jeśli jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, warto pomyśleć o tym, czy właśnie forma ebooka nie jest przypadkiem najlepszą drogą do spieniężenia tej wiedzy. Jeśli nie jesteś eksertem, też jest na to sposób!

Ponieważ wydaję z sukcesami ebooki już od lat, wypracowałam z moimi klientami schemat działania, który po prostu się sprawdza. Zawarłam go w Ebookowej rewolucji, czyli kompletnym programie przygotowującym do napisania i sprzedaży pierwszego ebooka.

Ebookowa rewolucja jest dla Ciebie, jeśli:

Masz ekspercką wiedzę, z którą chętnie zapoznają się Twoi klienci

Rozwijasz swój biznes o produkty cyfrowe i nie ma w nim jeszcze ebooka lub chcesz poprawić wyniki sprzedażowe

Chcesz zaangażować się i przy wsparciu, mobilizacji i inspiracji płynącej z grupy, wydać i sprzedawać ebook już za 30 dni

O skuteczności Ebookowej Rewolucji mówią:

Ula Stępniak

Ula Stępniak

właścicielka marki ulastepniak.pl

Wiedza Magdy w temacie wydawania i sprzedaży ebooków jest niezwykła, bo po prostu mnoży pieniądze! Wyniki sprzedażowe przeszły moje oczekiwania już od pierwszej publikacji. Uwierzcie, gdyby to się nie opłacało, nie napisałabym aż 7 ebooków.

Najważniejsze w całym procesie było to, że Magda dokładnie wie, co należy zrobić!

Bardzo ważnym elementem była i cały czas jest weryfikacja pomysłu poprzez przedsprzedaż i automatyzacja wszystkich kroków. Dzięki temu wydanie ebooka jest jak lekki spacer, pod koniec którego otrzymujemy bardzo dobry wynik. 

Gdybym miała zaczynać od nowa to tylko z Ebookową Rewolucją!

Joanna Sławińska

Joanna Sławińska

właścicielka marki joannaslawiska.pl Grzeczna już byłam!

Gdy zaczynałam moją przygodę ze sprzedażą produktów online, byłam całkowicie zielona ? Na szczęście trafiłam na Magdalenę i robieto.pl.

Szczególnie w temacie tworzenia, składania, sprzedaży i promowania ebooków Magdalena to prawdziwa profesjonalistka i podpora.

Zna temat na wylot, kiedy i co trzeba zrobić, pomoże zweryfikować temat i ustawi całą automatyzację. Po co? Po to żeby zarabiać na swojej wiedzy, doświadczeniu i pomocy innym. Bo to, że mamy misję jest piękne. Ale jeśli nasza firma nie będzie zasilana, jeśli nie będziemy zarabiać, to po prostu się wypalimy. I Magdalena pomaga właśnie w tym – żeby nasza misja i pasja przynosiła również wymierny efekt – czyli dochód.

Chcesz więc wydać swój ebook – tylko Magda i robieto.pl!

Po zakupie Ebookowej rewolucji otrzymasz:

Podręcznik

w formie ebooka, w którym wyczerpująco i szczegółowo poruszę …. tematów związanych z przygotowaniem, pisaniem, wydaniem, promowaniem i sprzedażą ebooka

Workbook

zestawu praktycznych ćwiczeń, dzięki którym pozbędziesz się wątpliwości co do takich problemów jak: nazwa ebooka, struktura książki, dobór źródeł, sposób pisania, wybór tzw. fraz magnetycznych, formuły wydawnictwa i wielu innych

Nagrania

w formie wideo, w których wyjaśnię sens niektórych działań, zmotywuję Cię do pisania i pokażę techniczne aspekty związane z wydaniem ebooka

Dostęp do zamkniętej grupy

w której od 1 marca przez 30 dni będę wspierać Was osobiście, motywować, pomagać i robić wszystko, aby powstały Wasze pierwsze ebooki. Społeczność zostanie na zawsze, jednak zastrzegam, że intensywne wsparcie z mojej strony macie przez pierwszy miesiąc.

 

Zapoznaj się ze spisem treści

Część 1. Wstęp

Rozdział 1. Ebookowa rewolucja, czyli odejście od wydawnictw

Rozdział 2. Czy każdy może napisać, wydać i sprzedać ebook?

Rozdział 3. Prosta metoda, jak stworzyć pomysł na ebook

Rozdział 4. Jak przełamać lęk i wydać swój ebook?

Rozdział 5. Jak sprawdzić, czy ebook się sprzeda?

Rozdział 6. Jak zmotywować się do działania?

 

Część 2. Pisanie ebooka

Rozdział 7. Tytuł, który wzbudzi pożądanie czytelników

Rozdział 8. Jak pisać lekko, nawet o poważnych tematach?

Rozdział 9. Ile czasu powinno zająć napisanie ebooka?

Rozdział 10. Jak nie utknąć z pisaniem w połowie?

Rozdział 11. Ile stron powinien mieć Twój ebook?

Rozdział 12. Jak podzielić ebook na rozdziały?

Rozdział 13. Redakcja i korekta, które czynią cuda

Rozdział 14. Perswazja w ebooku, czyli mocne słowa

Rozdział 15. Teksty sprzedażowe w materiałach promocyjnych

Rozdział 16. Nośne treści na stronę internetową

Rozdział 17. Dobry tekst na okładkę ebooka

 

Część 3. Skład ebooka

Rozdział 18. Samodzielnie, czy z grafikiem?

Rozdział 19. Dobór fontu i kolory w ebooku

Rozdział 20. Atrakcyjne ilustracje, infografiki i zdjęcia

Rozdział 21. Programy do samodzielnego składu

Rozdział 22. Jaki format wybrać?

Rozdział 23. Jak zabezpieczyć się przed kopiowaniem?

Rozdział 24. Czym charakteryzuje się dobra okładka?

Rozdział 25. Jak zrobić mockup?

Część 4. Sprzedaż ebooka

Rozdział 26. Ile powinien kosztować ebook?

Rozdział 27. Materiały potrzebne do promocji

Rozdział 28. Jak napisać treści na stronę sprzedażową i zadbać o jej wygląd, aby sama sprzedawała?

Rozdział 29. Bramka płatnicza

Rozdział 30. Automatyczne faktury i paragony

Rozdział 31. Automatyzacja wysyłki plików

Rozdział 32. O czym pisać posty w trakcie kampanii?

Rozdział 33. RODO a sprzedaż ebooka

Rozdział 34. Reklama i budżet reklamowy

Rozdział 35. Schemat sprzedaży ebooka

Rozdział 36. Ty w procesie promocji swojego ebooka

Rozdział 37. Promocje czasowe

Rozdział 38. One Time Offer

Rozdział 39. Lista zainteresowanych

Rozdział 40. Jak wykorzystać Lead Magnet?

Rozdział 41. Budowa społeczności a ebook

Rozdział 42. Czy da się sprzedawać ebook bez społeczności?

Rozdział 43. Jak mówić do czytelników, by kupowali ebook?

Rozdział 44. Jakich zasięgów potrzebujesz, aby zacząć sprzedawać?

Rozdział 45. Ścieżka sprzedaży ebooka

Rozdział 46. Ebook jako element lejka sprzedażowego

 

Część 5. Opinie o ebooku

Rozdział 47. Testerzy a recenzenci – czy potrzebujesz obu?

Rozdział 48. Ilu recenzji potrzebujesz, by sprzedać?

Rozdział 49. Jak wybrać recenzentów?

 

Część 6. Podatki

Rozdział 50. Sprzedaż ebooka a działalność nierejestrowana

Rozdział 51. Działalność gospodarcza

Rozdział 52. Podatek VAT a sprzedaż ebooka

Rozdział 53. Co jest kosztem przy wydaniu ebooka?

Część 7. Zyski

Rozdział 54. Jak prognozować zyski ze sprzedaży ebooka?

Rozdział 55. Jak sprzedawać ebook w pakietach?

Rozdział 56. Kiedy zdecydować się na kolejny ebook?

Rozdział 57. Ebook, a inne produkty cyfrowe

 

Część 8. Dobre praktyki

Rozdział 58. Przykłady świetnie napisanych ebooków

Rozdział 59. Case study kampanii promocyjnej

Rozdział 60. ISBN

PRZEDSPRZEDAŻ

Poznaj mnie

Magdalena Sadowska

Magdalena Sadowska

Nazywam się Magda Sadowska i potrafię budować proste i dochodowe firmy, sprawnie działające w internecie.

Pomogłam wygenerować już blisko 10 mln złotych moim Klientom i Kursantom na ebookach oraz innych produktach cyfrowych.

Obecnie prowadzę kilkanaście marek w startowaniu i prowadzeniu biznesu online. Wspieram w sprzedaży, tworzę strony i buduję marki w branży nieruchomości, budowlanej i deweloperskiej, słodkie biznesy (torty, pierniki, dekoracje), w branży trenerskiej, pracy z trudnymi przeżyciami, branży ochrony zdrowia (dietetycznej, stomatologicznej), pracuję z artystami i nauczycielami i sportowcami.

Często zadawane pytania:

Od kiedy będzie dostępny kursoebook?

Dostęp do większości materiałów bonusowych otrzymasz od razu, kursoebook maksymalnie do 1 marca 2021r. Praca na grupie zacznie się po tym właśnie terminie.

Jak długo będę mieć dostęp do kursu?

Dostęp do nagrań i materiałów masz przez rok. Z możliwością przedłużenia jeśli będziesz tego potrzebować.

Jak mogę zapłacić za kurs?

Za pomocą PayPal lub dowolną płatnością online.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Oczywiście, wystarczy, że podasz dane do faktury przy realizacji zamówienia.