fbpx

NIEZBĘDNIK

Jak przygotować się do kampanii promocyjnej?

Zaplanuj kampanię świąteczno-noworoczną według skutecznego schematu.

Wypełnij listę zadań i zacznij je realizować.

Jeśli zaczniesz do 26 października, 1 grudnia wystartuje skuteczna kampania według sprawdzonego wzoru.

Niezbędnik to narzędzie do planowania kampanii w formie PDF. Wypełniając go, zaplanujesz strategicznie działania promocyjne trwające 5  tygodni.

Powstał z myślą o Bożym Narodzeniu, jednak możesz go stosować tak często, jak tylko chcesz, ponieważ jest to schemat uniwersalny. Jego siła polega na strategicznym zaplanowaniu prostych elementów promocyjnych tak, aby składały się na skuteczną kampanię promocyjną.

Z pomocą NIEZBĘDNIKA PROMOCYJNEGO z RobieTo zaplanujesz krok po kroku każdą kampanię promocyjną w odcinach tygodniowych!

Niezbędnik składa się z modułów, dzięki którym dowiesz się:

Jakich narzędzi potrzebujesz do stworzenia kampanii?

Jakie stoją przed Tobą zadania kreatywne?

Jak stworzyć harmonogram działania tydzień po tygodniu?

Poznaj autorkę Niezbędnika

Magdalena Sadowska

Magdalena Sadowska

Jestem przedsiębiorcą od zawsze. Swoją karierę zaczynałam od prowadzenia agencji reklamowej.

Następnie zdobywałam praktyczne doświadczenie w sprzedaży i marketingu firmy z branży finansowej. Przez wiele lat pracowałam dla tej niezwykle wymagającej branży, awansując od managera, przez dyrektora oddziału, aż do dyrektora regionalnego. Zarządzałam wieloosobowymi zespołami, jednocześnie podnosząc ich kompetencje sprzedażowe. Sprzedawałam jeden na jeden oraz w systemie jeden do wielu.

Obecnie całe swoje doświadczenie realizuję w działaniach online. Wierzę, że najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje.

Od 8 lat prowadzę z mężem Wojtkiem Sadowskim, agencję Robieto.pl, która pomaga firmom i osobom indywidualnym zaistnieć w internecie i zarabiać online. Uwielbiam generować konkretny zysk, tworzyć lejki sprzedażowe, dowozić rezultat i w ten sposób spełniać marzenia moich klientów.

Od zawsze byłam ukierunkowana na sprawne działanie i skuteczną sprzedaż. Mówią o mnie, że jestem bardzo kreatywna i konkretna. Tworzenie nowych rozwiązań i strategii dla Klientów przychodzi mi z łatwością. Współpracowałam m.in. z Kobiecą Stroną Inwestowania czy Ulą Stępniak, uczącą jak zrobić „słodki biznes”. Realizowałam projekt 90dni.pl dla Jakuba B. Bączka i Beaty Kapcewicz, którzy w krótkim czasie prowadzą przedsiębiorców do biznesowego mistrzostwa.

Robieto” co lubię.