fbpx

Bezpłatny webinar oparty na case study

wtorek| 15 grudnia| 20:00

Jak to zrobiłam w RobieTo?

Praktycznie i merytorycznie o wejściu na rynek online

Liczby i wnioski, które płyną z mojego przykładu

✔ Wiedza i rozwiązania, które możesz przenieść do swojego biznesu

Bezpłatny webinar oparty na case study

wtorek| 15 grudnia| 20:00

Jak to zrobiłam w RobieTo?

Praktycznie i merytorycznie o wejściu na rynek online

Liczby i wnioski, które płyną z mojego przykładu

✔ Wiedza i rozwiązania, które możesz przenieść do swojego biznesu

data-account="1540430:g8d1u3t7v4" data-form="3133520:f8f2a1">

Jak podsumowujesz najdziwniejszy rok, w jakim przyszło Ci rozwijać swój biznes?

Dla mnie był on prawdziwym przewrotem, z którego urodziły się:

» moje własne kursy online

» niezastąpiona społeczność

» świetny zdalny team

Wiem doskonale, że tak się stało nie przez przypadek. Po prostu przez przypadek uwolnił się potencjał, który od dawna we mnie i w moim biznesie drzemał. Jeśli mogę czegoś żałować, to jedynie tego, że nie wpadłam na ten pomysł wcześniej.

Być może zdajesz sobie sprawę z tego, że zanim zaczęłam tworzyć swoje kursy online na temat działań marketingowych, które podnoszą sprzedaż, po prostu podnosiłam sprzedaż innym markom. Gdyby nie miała miejsca w moim życiu seria (wtedy niefortunnych) wydarzeń, pewnie nawet nie pomyślałabym o tym, żeby stanąć przed kamerą.

15 grudnia o godz. 20:00 opowiem, co zrobić, aby wejść do online i od pierwszego miesiąca zacząć sprzedawać.

Na  czym się skupimy?

Sprytne inwestowanie w działania, które przekładają się na obroty

Zarządzanie projektem, gdy prowadzisz jeszcze inny biznes

Wejście do online, jako sposób na nadanie swoim działaniom odpowiedniej skali

Szkolenie jest bezpłatne. Będę bazować na naszym przykładzie, aby pokazać Wam kierunki i poszczególne działania, z których możecie czerpać dla swoich projektów.

Co daje udział w szkoleniu?

Możesz prześledzić realne działania firmy, która jeszcze kilka miesięcy temu nie miała żadnego produktu online

Przekonasz się, jakiego zaangażowania wymaga wejście do biznesu online

Zobaczysz, jak sprawdzać skuteczność działań i kiedy wprowadzać zmiany

Bądź ze mną 15 grudnia o godz. 20.00 i daj się zainspirować do prowadzenia biznesu online

Poznaj mnie

Magdalena Sadowska

Jestem przedsiębiorcą od zawsze. Swoją karierę zaczynałam od prowadzenia agencji reklamowej.

Następnie zdobywałam praktyczne doświadczenie w sprzedaży i marketingu firmy z branży finansowej. Przez wiele lat pracowałam dla tej niezwykle wymagającej branży, awansując od managera, przez dyrektora oddziału, aż do dyrektora regionalnego. Zarządzałam wieloosobowymi zespołami, jednocześnie podnosząc ich kompetencje sprzedażowe. Sprzedawałam jeden na jeden oraz w systemie jeden do wielu.

Obecnie całe swoje doświadczenie realizuję w działaniach online. Wierzę, że najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje.

Od 8 lat prowadzę z mężem Wojtkiem Sadowskim, agencję Robieto.pl, która pomaga firmom i osobom indywidualnym zaistnieć w internecie i zarabiać online. Uwielbiam generować konkretny zysk, tworzyć lejki sprzedażowe, dowozić rezultat i w ten sposób spełniać marzenia moich klientów.

Od zawsze byłam ukierunkowana na sprawne działanie i skuteczną sprzedaż. Mówią o mnie, że jestem bardzo kreatywna i konkretna. Tworzenie nowych rozwiązań i strategii dla Klientów przychodzi mi z łatwością. Współpracowałam m.in. z Kobiecą Stroną Inwestowania czy Ulą Stępniak, uczącą jak zrobić „słodki biznes”. Realizowałam projekt 90dni.pl dla Jakuba B. Bączka i Beaty Kapcewicz, którzy w krótkim czasie prowadzą przedsiębiorców do biznesowego mistrzostwa.

Robieto” co lubię.