fbpx

Bezpłatny PDF

Jak organicznie wypromować webinar?

Jeśli chcesz poznać darmowy sposób na organiczne wypromowanie webinaru wśród społeczności pobierz koniecznie ten PDF!

Chcesz wiedzieć od czego zacząć promocję webinaru?

Zastanawiasz się jakie kanały wykorzystać do promocji i jak to zrobić?

Płatna reklama webinaru to nie wszystko. I nie jest to również warunek konieczny.

Szukasz sposobu na bezpłatną promocję, nie zapomnij o ruchu organicznym i pobierz ten PDF. Spisałam w nim szczegółową listę kanałów i działań, z uwzględnieniem daty realizacji, która pomoże ci jeszcze skuteczniej wypromować webinar.

Nie przegap tej okazji! Pobierz PDF.

Otrzymuję wiele pytań jak dobrze przygotować webinar, dlatego przygotowałam dokument wynikający z mojej wiedzy i obserwacji pracy z klientami, po to aby pomóc spojrzeć na webinar strategicznie i pomóc Ci wystartować.

Wiem, masz jeszcze wiele innych pytań.

Pragnę dzielić się z Tobą moim obserwacjami i sposobami radzenia sobie z wyzwaniem jakie stanowi przygotowanie webinaru.

Przedstawiam Ci konkretny harmonogram, do użycia od zaraz. Wierzę, że poniższa wiedza będzie dla Ciebie przydatna od razu po przeczytaniu tego materiału.

Nazywam się Magda Sadowska jestem twórcą projektu Magda Sadowska ROBIETO. Postanowiłam dzielić się wiedzą, ponieważ podczas pracy z moimi klientami obserwuję jak często zmagają się z wyzwaniami związanymi z przygotowaniem webinaru i jego strategicznym wdrożeniem do organizacji oraz dlatego, że ten temat nie ma dla mnie tajemnic i ROBIĘ TO DOBRZE.

Magdalena Sadowska

Magdalena Sadowska

Jestem przedsiębiorcą od zawsze. Swoją karierę zaczynałam od prowadzenia agencji reklamowej.

Następnie, zdobywałam praktyczne doświadczenie w sprzedaży i marketingu firmy z branży finansowej. Przez wiele lat pracowałam dla tej niezwykle wymagającej branży, awansując od managera, przez dyrektora oddziału, aż do dyrektora regionalnego. Zarządzałam wieloosobowymi zespołami, jednocześnie podnosząc ich kompetencje sprzedażowe. Sprzedawałam jeden na jeden oraz w systemie jeden do wielu.

Obecnie całe swoje doświadczenie realizuję w działaniach online. Wierzę, że najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje.

Od 8 lat prowadzę z mężem Wojtkiem Sadowskim, agencję Robieto.pl, która pomaga firmom i osobom indywidualnym zaistnieć w internecie i zarabiać online. Uwielbiam generować konkretny zysk, tworzyć lejki sprzedażowe, dowozić rezultat i w ten sposób spełniać marzenia moich klientów.

Od zawsze byłam ukierunkowana na sprawne działanie i skuteczną sprzedaż. Mówią o mnie, że jestem bardzo kreatywna i konkretna. Tworzenie nowych rozwiązań i strategii dla klientów
przychodzi mi z łatwością. Współpracowałam m.in. z Kobiecą Stroną Inwestowania, czy Ulą Stępniak, uczącą jak zrobić „słodki biznes”. Realizowałam projekt 90dni.pl dla Jakuba B. Bączka
i Beaty Kapcewicz, którzy w krótkim czasie prowadzą przedsiębiorców do biznesowego mistrzostwa.

Robieto” co lubię.