Wybierz stronę

Bezpłatny PDF

Jak zaplanować webinar na osi czasu?

Jeśli chcesz poznać najlepszy sposób na przygotowanie się w czasie do webinaru pobierz koniecznie ten materiał!

Jak zaplanować webinar na osi czasu?

Webinar to nie wszystko. Nie wystarczy data i ustalenie godziny. Webinar to strategiczny system marketingowy, w którego centralnym punktem są Twoi klienci.

Najważniejsi są odbiorcy, których zapraszasz do swojej społeczności i którzy następnie zapiszą się na webinar.

Chcesz wiedzieć jak ułożyć swój plan działania i sprawnie zarządzać czasem i delegować zadania, pobierz ten pdf. Zawarłam w nim szczegółowy harmonogram działań obejmujący okres przed, w trakcie i po webinarze.

Dzięki temu sprawnie zaplanujesz działania z 2 tygodniowym wyprzedzeniem.

Nie przegap tej okazji! Otrzymuję wiele pytań jak dobrze przygotować webinar, dlatego przygotowałam dokument wynikający z mojej wiedzy i obserwacji pracy z klientami, po to aby pomóc spojrzeć na webinar strategicznie.

Wiem, masz jeszcze wiele innych pytań.

Pragnę dzielić się z Tobą moim obserwacjami i sposobami radzenia sobie z wyzwaniem jakie stanowi przygotowanie webinaru.

Przedstawiam Ci konkretny harmonogram, do użycia od zaraz. Wierzę, że poniższa wiedza będzie dla Ciebie przydatna od razu po przeczytaniu tego materiału.

Nazywam się Magda Sadowska jestem twórcą projektu Magda Sadowska ROBIETO. Postanowiłam dzielić się wiedzą, ponieważ podczas pracy z moimi klientami obserwuję jak często zmagają się z wyzwaniami związanymi z przygotowaniem webinaru i jego strategicznym wdrożeniem do organizacji oraz dlatego, że ten temat nie ma dla mnie tajemnic i ROBIĘ TO DOBRZE.

Magda Sadowska

Magda Sadowska

Przedsiębiorca od zawsze. Wieloletnie doświadczenie zdobyła w sprzedaży oraz w marketingu. Obecnie współtworzy z mężem firmę Robieto.pl, która pomaga markom zaistnieć w internecie i zacząć zarabiać online. Od zawsze ukierunkowana na działanie i sprzedaż. Uwielbia sprzedawać, tworzyć lejki sprzedażowe i dowozić rezultat.

Przez lata działała w reklamie, zajmowała się sprzedażą usług finansowych, prowadziła przez wiele lat oddział dla jednej z korporacji ubepieczeniowych. Sprzedawała sama, oraz w zespole, uczyła tego innych. A dziś od wielu lat przekłada swoje doświadczenie na działania online. Bardzo kreatywna, lubi współpracować z osobami, które tworzą środowisko wspierające nowe rozwiązania. Stąd już wieloletnia współpraca z Dwoma Martami. Pasjonatka nowych rozwiązań. Nieustająco poszukuje kolejnych pomysłów do wdrożenia.

Napisz do mnie…