Bezpłatne opracowanie

9 narzędzi do analizy strony www

Dowiedz się, co wykorzystują w codziennej pracy marketerzy, o czym nie miałaś/eś pojęcia!

Prosty poradnik , który pomoże Ci sprawdzić podstawowe parametry związane ze stroną internetową. Nie musisz już prosić informatyka o te dane, ani zamawiać audytu! Możesz sprawdzić najważniejsze dane sam/a w 5 minut!

W czym pomoże Ci poradnik?

Piksel Facebooka

  • Czym jest piksel Facebooka?
  • Jak sprawdzić, czy piksel Facebooka jest osadzony na stronie?

Google Analitics

  • Co to jest Google Analitics?
  • Jak zweryfikować, czy kod GA jest osadzony na stronie? 

Czy można Cię znaleźć w Google?

  • Komenda “site:” i jak z niej skorzystać?
  • Co zrobić, gdy Google pokazuje to, czego nie powinien?

Co wyświetli Facebook gdy umieścimy link ze strony www

  • Poprawne wyświetlanie linków – jak to zrobić?
  • Wpisy blogowe – jak sprawdzić, czy dobrze się wyświetlają?

Prędkość Twojego łącza internetowego

  • Jakie parametry sprawdzić, aby łącze pozwoliło na przeprowadzenie webinaru w dobrej jakości?
  • Upload, download, ping – co warto obserwować?

Widoczność w wyszukiwarce

  • po jakich słowach kluczowych wyszukują cię Klienci?
  • meta opis – czym jest dla sukcesu w zdobywaniu ruchu?

Czy Twoja strona www ładuje się dość szybko?

  • Jakie powinny być właściwe parametry?
  • Jak sprawdzić, czy strona ładuje się poprawnie?

Jak twoja strona wyświetla się na różnych urządzeniach mobilnych?

  • Co to jest skalowanie?
  • Co to jest RWD i jak wpływa napozycje w  Google?

Jak badać ruch na stronie www

  • Co to jest Google Search Console?
  • Dlaczego GSC i Google Analitics to zgrany team?

Dzięki poradnikowi 9 narzędzi do analizy strony www:

A

Wyciągniesz wnioski, dzięki którym będziesz wiedzieć, jak dane statystyczne mogą wpłynąć na podniesienie obrotów w Twojej firmie

A

Zdobędziesz wiedzę o bezpłatnych narzędziach do analizy, w oparciu o które budowane są zaawansowane narzędzia płatne, których zakup opłaca się jedynie specjalistom

A

Zorientujesz się, jak wiele informacji na temat Twojej firmy, można zdobyć prowadząc odpowiednią analitykę

Otrzymaj darmowy poradnik

Kliknij poniżej i odbierz potężną dawkę wiedzy!

Chcesz wiedzieć więcej o mnie, autorce tego poradnika?

Magdalena Sadowska

Magdalena Sadowska

Jestem przedsiębiorcą od zawsze, a z marketingiem związałam się blisko 10 lat temu. Zdobyta wiedza i doświadczenie spowodowały, że jestem zapraszana na konferencje, gdzie opowiadam o tym, jak sprzedawać online i budować swoją markę. Prowadzę także swoje szkolenia, piszę ebooki, organizuję warsztaty i bloguję na temat tego, jak rozwijać swoją firmę w sieci. Organizuję konferencje online, m.in. z udziałem Kasi Miller i Ewy Foley. Współpracowałam m.in. z Jakubem B. Bączkiem, stoję za marketingiem jednej z najprężniej działających kobiet w słodkim biznesie, Uli Stępniak.

Siłą mojego marketingu jest sprzedaż, którą znam nie tylko z teorii.

W swojej karierze zarządzałam wieloosobowymi zespołami, jednocześnie podnosząc ich kompetencje sprzedażowe. Sprzedawałam jeden na jeden oraz w systemie jeden do wielu. 

Obecnie całe swoje doświadczenie realizuję w działaniach online. Bo nadal najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje.

Prowadzę z mężem agencję Robieto.pl. Nadal lubię generować konkretny zysk dla Klientów, tworzyć lejki sprzedażowe i dowozić rezultat, tworzę również własne produkty cyfrowe.

Mówią o mnie, że jestem bardzo kreatywna i konkretna. Tworzenie nowych rozwiązań i strategii przychodzi mi z łatwością.

„RobieTo” co lubię, a przy okazji pozwalam spełniać przedsiębiorcom marzenia o dochodowym biznesie online i pięciocyfrowych zarobkach.