Dające natychmiastowy efekt
Szkolenia Specjalistyczne online
Możesz wziąć udział gdziekolwiek będziesz, bez dojazdów i noclegów,
z możliwością odtworzenia nagrań w dowolnej chwili przez 6 miesięcy.
12 sierpień 2024, 19.00
Słodki profil na Facebooku i Instagramie
Jak założyć i prowadzić prawidłowy Słodki profil na Facebooku i Instagramie. Co chce zobaczyć na profilu Twój klient?
17 wrzesień 2024, 19.00
Jak przygotować kampanię świąteczną?
Właściwy termin, przygotowanie, przeprowadzenie kampanii.
15.07.2024, 19.00
Jak zdobyć klientów firmowych?
Od listy i przygotowania oferty po zebranie zamówienia. Praktyczne szkolenie.
19.06.2024 19.00
Jak promować lokalną pracownię (biznes)?
Zadbaj o swoją przewagę na lokalnym rynku.
Słodki profil na Facebooku i Instagramie
- czas trwania 2 do 2,5 godziny
- forma: część teoretyczna (prezentacja) oraz część praktyczna (warsztat)
- termin: 12 sierpnia, poniedziałek, godzina 19:00
- dostęp do nagrania przez 6 miesięcy
- certyfikat udziału w warsztacie
- PDF-y do pracy w części warsztatowej oraz prezentacja
- SUPER BONUS: każdy uczestnik otrzyma moją osobistą pomoc – konsultację swojego problemu, wysyłając zapytanie mailem, o wartości: 250 zł
Zawartość branżowego szkolenia:
Ze szkolenia dowiesz się o czym chce słuchać i czytać twój klient. Co klient powinien zobaczyć na twoim profilu?
Za co klient Cię doceni? Jakich informacji szuka na twoim profilu?
Jak przejść z followersów do płacących klientów.
O czym jest szkolenie:
Wygląd profilu:
– Nazwa profilu / Twoje zdjęcie
– Zdjęcie w tle / Właściwy opis
Kluczowe informacje:
– opis / oferta / linki / kontakt
Właściwa zawartość/treści:
– jak powinien wyglądać post (ilość znaków, czcionki, fotka, linki, grafika)
– zdjęcia – jakie zdjęcia robić sobie samej, jakie zdjęcia robić pracowni, jakie zdjęcia robić produktom
– o czym warto pisać, o czym warto robić rolki, o czym warto robić filmy
– częstotliwość
Omówienie 3 profili:
– pokazanie 3 zalet i 3 wad profilu (uczestniczek lub losowo wybranych z internetu)
Twoja inwestycja:
99 zł
Cena zawiera:
udział w szkoleniu, dostęp do nagrań, PDF-y, prezentacja, indywidualne wsparcie.
Jak zaplanować kampanię świąteczną krok po kroku
- czas trwania 2 do 2,5 godziny
- forma: część teoretyczna (prezentacja) oraz część praktyczna (warsztat)
- termin: 17.09, godzina 19:00
- dostęp do nagrania przez 6 miesięcy
- certyfikat udziału w warsztacie
- PDF-y do pracy w części warsztatowej oraz prezentacja
- SUPER BONUS: każdy uczestnik otrzyma moją osobistą pomoc – konsultację swojego problemu, wysyłając zapytanie mailem, o wartości: 250 zł
Zawartość branżowego szkolenia:
➤ Jakie są kluczowe elementy promocji świątecznej?
➤ Harmonogram promocji
➤ Materiały do kampanii świątecznej – co powinnaś przygotować
➤ Zasady reklamy w czasie kampanii świątecznej
➤ Analiza kampanii
Twoja inwestycja:
129 zł
Cena zawiera:
udział w szkoleniu, dostęp do nagrań, PDF-y, prezentacja, indywidualne wsparcie.
Jak zdobyć KLIENTÓW FIRMOWYCH?
- czas trwania 2 do 2,5 godziny
- forma: część teoretyczna (prezentacja) oraz część praktyczna (warsztat)
- termin: W TRAKCIE USTALEŃ
- dostęp do nagrania przez 6 miesięcy
- certyfikat udziału w warsztacie
- PDF-y do pracy w części warsztatowej oraz prezentacja
- SUPER BONUS: każdy uczestnik otrzyma moją osobistą pomoc – konsultację swojego problemu, wysyłając zapytanie mailem, o wartości: 250 zł
Zawartość branżowego szkolenia:
- Jak zbudować listę firm
- Pierwszy kontakt
- Piszemy ofertę (wzór)
- Rozmowa handlowa (scenariusz)
- Zebranie zamówienia
- Dobry kontrakt
- Wykorzystanie dźwigni zlecenia
- Jak powtórzyć sukces
- Jak wyłapać błędy aby robić to lepiej
Twoja inwestycja:
159 zł
Cena zawiera:
udział w szkoleniu, dostęp do nagrań, PDF-y, prezentacja, indywidualne wsparcie.
Jak promować lokalną pracownię (biznes)?
- czas trwania 2 do 2,5 godziny
- forma: część teoretyczna (prezentacja) oraz część praktyczna (warsztat)
- termin: W TRAKCIE USTALEŃ
- dostęp do nagrania przez 6 miesięcy
- certyfikat udziału w warsztacie
- PDF-y do pracy w części warsztatowej oraz prezentacja
- SUPER BONUS: każdy uczestnik otrzyma moją osobistą pomoc – konsultację swojego problemu, wysyłając zapytanie mailem, o wartości: 250 zł
Zawartość branżowego szkolenia:
- widoczność w sieci (marketing online)
- widoczność zewnętrzna (marketing offline)
- działania lokalne online
- lokalne biznesy stacjonarne a Ty
- zamówienia firmowe – jak to ugryść?
- pozycjonowanie swojej strony www
- wizytówka Google i wyszukiwarka Google
- jak promować się lokalnie
- gdzie jest twój klient
- jak zwiększyć system poleceń
- jak zdobyć bazę klientów
Twoja inwestycja:
159 zł
Cena zawiera:
udział w szkoleniu, dostęp do nagrań, PDF-y, prezentacja, indywidualne wsparcie.
Opinie o moich szkoleniach:
Polecam ten kurs z całego serducha. Mnóstwo niezbędnych informacji przedstawionych w prosty i zrozumiały sposób. Kopalnia wiedzy. Czuje się zmotywowana, więc biorę się do działania.
Bardzo dobry kurs. Dzięki niemu wiem jak w prosty sposób przygotować potrzebne mi dokumenty, oferty i posty. Super dawka wiedzy, no i zdecydowanie łatwiej jest mi teraz „poruszać się” po nim. Pozdrawiam Patrycja.
Kursy Magdy są konkretne, pełne wiedzy przekazywanej prostym i zrozumiałym językiem. Bardzo serdecznie polecam.
Z całym serduchem polecam kurs canvy z www.magda.robieto.pl. Każdy kto go kupi, nie będzie żałować. Jeśli nie kleisz do końca możliwości canvy i robienia projektów czy tworzenia ofert to po tym kursie zrobisz to profesjonalnie i z łatwością.
Kursy Magdy to swego rodzaju drogowskaz. Kurs z Canvy nie jest moim pierwszym i na pewno nie ostatnim, który zakupiłam.
Poznaj mnie
Magdalena Sadowska
Nazywam się Magda Sadowska i potrafię budować proste i dochodowe firmy, sprawnie działające w internecie.
Pomogłam wygenerować już blisko 10 mln złotych moim Klientom i Kursantom na ebookach oraz innych produktach cyfrowych.
Obecnie prowadzę kilkanaście marek w startowaniu i prowadzeniu biznesu online. Wspieram w sprzedaży, tworzę strony i buduję marki w branży nieruchomości, budowlanej i deweloperskiej, słodkie biznesy (torty, pierniki, dekoracje), w branży trenerskiej, pracy z trudnymi przeżyciami, branży ochrony zdrowia (dietetycznej, stomatologicznej), pracuję z artystami i nauczycielami i sportowcami.