fbpx
Dające natychmiastowy efekt

Szkolenia Specjalistyczne online

Możesz wziąć udział gdziekolwiek będziesz, bez dojazdów i noclegów,
z możliwością odtworzenia nagrań w dowolnej chwili przez 6 miesięcy.

12 sierpień 2024, 19.00

Słodki profil na Facebooku i Instagramie

Jak założyć i prowadzić prawidłowy Słodki profil na Facebooku i Instagramie. Co chce zobaczyć na profilu Twój klient?

17 wrzesień 2024, 19.00

Jak przygotować kampanię świąteczną?

Właściwy termin, przygotowanie, przeprowadzenie kampanii.

15.07.2024, 19.00

Jak zdobyć klientów firmowych?

Od listy i przygotowania oferty po zebranie zamówienia. Praktyczne szkolenie.

19.06.2024 19.00

Jak promować lokalną pracownię (biznes)?

Zadbaj o swoją przewagę na lokalnym rynku.

Słodki profil na Facebooku i Instagramie

  • czas trwania 2 do 2,5 godziny
  • forma:  część teoretyczna (prezentacja) oraz część praktyczna (warsztat)
  • termin: 12 sierpnia, poniedziałek, godzina 19:00
  • dostęp do nagrania przez 6 miesięcy
  • certyfikat udziału w warsztacie
  • PDF-y do pracy w części warsztatowej oraz prezentacja
  • SUPER BONUS: każdy uczestnik otrzyma moją osobistą pomoc – konsultację swojego problemu, wysyłając zapytanie mailem, o wartości: 250 zł

Zawartość branżowego szkolenia:

Ze szkolenia dowiesz się o czym chce słuchać i czytać twój klient. Co klient powinien zobaczyć na twoim profilu?

Za co klient Cię doceni? Jakich informacji szuka na twoim profilu?

Jak przejść z followersów do płacących klientów.

O czym jest szkolenie:

Wygląd profilu:

– Nazwa profilu / Twoje zdjęcie
– Zdjęcie w tle / Właściwy opis

Kluczowe informacje:
– opis / oferta / linki / kontakt

Właściwa zawartość/treści:

– jak powinien wyglądać post (ilość znaków, czcionki, fotka, linki, grafika)

– zdjęcia – jakie zdjęcia robić sobie samej, jakie zdjęcia robić pracowni, jakie zdjęcia robić produktom

– o czym warto pisać, o czym warto robić rolki, o czym warto robić filmy

– częstotliwość

Omówienie 3 profili:

– pokazanie 3 zalet i 3 wad profilu (uczestniczek lub losowo wybranych z internetu)

Twoja inwestycja:

99 zł

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, dostęp do nagrań, PDF-y, prezentacja, indywidualne wsparcie.

Jak zaplanować kampanię świąteczną krok po kroku

  • czas trwania 2 do 2,5 godziny
  • forma:  część teoretyczna (prezentacja) oraz część praktyczna (warsztat)
  • termin: 17.09, godzina 19:00
  • dostęp do nagrania przez 6 miesięcy
  • certyfikat udziału w warsztacie
  • PDF-y do pracy w części warsztatowej oraz prezentacja
  • SUPER BONUS: każdy uczestnik otrzyma moją osobistą pomoc – konsultację swojego problemu, wysyłając zapytanie mailem, o wartości: 250 zł

Zawartość branżowego szkolenia:

➤ Jakie są kluczowe elementy promocji świątecznej?

➤ Harmonogram promocji

➤ Materiały do kampanii świątecznej – co powinnaś przygotować

➤ Zasady reklamy w czasie kampanii świątecznej

➤ Analiza kampanii

Twoja inwestycja:

129 zł

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, dostęp do nagrań, PDF-y, prezentacja, indywidualne wsparcie.

Jak zdobyć KLIENTÓW FIRMOWYCH?

  •  czas trwania 2 do 2,5 godziny
  •  forma:  część teoretyczna (prezentacja)  oraz część praktyczna (warsztat)
  •  termin: W TRAKCIE USTALEŃ 
  •  dostęp do nagrania przez 6 miesięcy
  •  certyfikat udziału w warsztacie
  •  PDF-y do pracy w części warsztatowej oraz prezentacja
  • SUPER BONUS: każdy uczestnik otrzyma moją osobistą pomoc – konsultację swojego problemu, wysyłając zapytanie mailem, o wartości: 250 zł

Zawartość branżowego szkolenia:

  • Jak zbudować listę firm
  • Pierwszy kontakt
  • Piszemy ofertę (wzór)
  • Rozmowa handlowa (scenariusz)
  • Zebranie zamówienia
  • Dobry kontrakt
  • Wykorzystanie dźwigni zlecenia
  • Jak powtórzyć sukces
  • Jak wyłapać błędy aby robić to lepiej

Twoja inwestycja:

159 zł

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, dostęp do nagrań, PDF-y, prezentacja, indywidualne wsparcie.

Jak promować lokalną pracownię (biznes)?

  •  czas trwania 2 do 2,5 godziny
  •  forma:  część teoretyczna (prezentacja)  oraz część praktyczna (warsztat)
  •  termin: W TRAKCIE USTALEŃ
  •  dostęp do nagrania przez 6 miesięcy
  •  certyfikat udziału w warsztacie
  •  PDF-y do pracy w części warsztatowej oraz prezentacja
  • SUPER BONUS: każdy uczestnik otrzyma moją osobistą pomoc – konsultację swojego problemu, wysyłając zapytanie mailem, o wartości: 250 zł

Zawartość branżowego szkolenia:

  • widoczność w sieci (marketing online)
  • widoczność zewnętrzna (marketing offline)
  • działania lokalne online
  • lokalne biznesy stacjonarne a Ty
  • zamówienia firmowe – jak to ugryść?
  • pozycjonowanie swojej strony www
  • wizytówka Google i wyszukiwarka Google
  • jak promować się lokalnie
  • gdzie jest twój klient
  • jak zwiększyć system poleceń
  • jak zdobyć bazę klientów

Twoja inwestycja:

159 zł

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, dostęp do nagrań, PDF-y, prezentacja, indywidualne wsparcie.

Opinie o moich szkoleniach:

Polecam ten kurs z całego serducha. Mnóstwo niezbędnych informacji przedstawionych w prosty i zrozumiały sposób. Kopalnia wiedzy. Czuje się zmotywowana, więc biorę się do działania.

Kursantka

Bardzo dobry kurs. Dzięki niemu wiem jak w prosty sposób przygotować potrzebne mi dokumenty, oferty i posty. Super dawka wiedzy, no i zdecydowanie łatwiej jest mi teraz „poruszać się” po nim. Pozdrawiam Patrycja.

Patrycja

Kursy Magdy są konkretne, pełne wiedzy przekazywanej prostym i zrozumiałym językiem. Bardzo serdecznie polecam.

Agnieszka

Z całym serduchem polecam kurs canvy z www.magda.robieto.pl. Każdy kto go kupi, nie będzie żałować. Jeśli nie kleisz do końca możliwości canvy i robienia projektów czy tworzenia ofert to po tym kursie zrobisz to profesjonalnie i z łatwością.

Kursantka

Kursy Magdy to swego rodzaju drogowskaz. Kurs z Canvy nie jest moim pierwszym i na pewno nie ostatnim, który zakupiłam.

Kursantka

Poznaj mnie

Magdalena Sadowska

Magdalena Sadowska

Nazywam się Magda Sadowska i potrafię budować proste i dochodowe firmy, sprawnie działające w internecie.

Pomogłam wygenerować już blisko 10 mln złotych moim Klientom i Kursantom na ebookach oraz innych produktach cyfrowych.

Obecnie prowadzę kilkanaście marek w startowaniu i prowadzeniu biznesu online. Wspieram w sprzedaży, tworzę strony i buduję marki w branży nieruchomości, budowlanej i deweloperskiej, słodkie biznesy (torty, pierniki, dekoracje), w branży trenerskiej, pracy z trudnymi przeżyciami, branży ochrony zdrowia (dietetycznej, stomatologicznej), pracuję z artystami i nauczycielami i sportowcami.