Kurs online
Jak promować i sprzedawać w Słodkim Biznesie? Magnetyczne pomysły
Sama umiejętność zrobienia i ozdobienia tortu nie spowoduje, że będziesz umiała zarabiać w słodkim biznesie. Nawet perfekcyjnie zrobione wyceny nie przyciągną większej liczby klientów bez konkretnych działań sprzedażowych.
Tylko WŁAŚCIWE działania kończą się zamówieniami oraz kolejnymi zleceniami. Tylko kreatywne pomysły przyniosą Ci dochodowy i stabilny słodki biznes.
POTRZEBUJESZ MAGNETYCZNYCH POMYSŁÓW NA DZIAŁANIA PROMOCYJNE
Z kursu dowiesz się:
Jak planować promocje w ciągu miesiąca, kwartału i roku.
Jak zacząć tworzyć kampanie marketingowe własnych produktów: kursów, produktów, konsultacji, warsztatów itp.
Dowiesz się jak, przeprowadzić promocję żeby odniosła sukces sprzedażowy.
Nauczysz się generowania pomysłów dopasowanych do Ciebie i Twoich klientów.
Poznasz jakie oferty promocyjne są doskonałe na wybrane okazje i święta.
Znajdziesz bazę i moc inspiracji na różne promocyjne okazje typu Walentynki, Rocznica Firmy, Urodziny, Boże Narodzenie, Dzień Dziecka i inne.
Zobaczysz jak planować promocje jednodniowe lub dłuższe.
Zrozumiesz, że pormocja to nie tylko obniżka ceny. Nauczysz się pracować swoimi produktami.
Dla kogo jest ten kurs:
-
dla torciar,
-
posiadaczek słodkich kuchni domowych,
-
właścicielek pracowni cukierniczych,
-
cukierników,
-
dekoratorek pierników i ciastek.
Co znajdziesz w kursie:
Jak promować i sprzedawać w Słodkim Biznesie? Magnetyczne pomysły.
Lista poruszanych zagadnień:
I
3 najważniejsze poziomy działań marketingowych w Słodkim Biznesie
III
I co z tą konkurencją?
II
Pomysły, które Cię wyróżnią
IV
Podstawy tworzenia spójnej marki osobistej
Kurs online
Jak promować i sprzedawać w Słodkim Biznesie? Magnetyczne pomysły- ➤ Nagrania video
- ➤ Listy kontrolne PDF
- Arkusz kalkulacyjny z rospisaną strategią
Poznaj mnie
Magdalena Sadowska
Nazywam się Magda Sadowska i potrafię budować proste i dochodowe firmy, sprawnie działające w internecie.
Pomogłam wygenerować już blisko 10 mln złotych moim Klientom i Kursantom na ebookach oraz innych produktach cyfrowych.
Obecnie prowadzę kilkanaście marek w startowaniu i prowadzeniu biznesu online. Wspieram w sprzedaży, tworzę strony i buduję marki w branży nieruchomości, budowlanej i deweloperskiej, słodkie biznesy (torty, pierniki, dekoracje), w branży trenerskiej, pracy z trudnymi przeżyciami, branży ochrony zdrowia (dietetycznej, stomatologicznej), pracuję z artystami i nauczycielami i sportowcami.