Dziękuję za pobranie listy kontrolnej! Zaraz będzie na Twoim mailu.
NIE ZAMYKAJ TEJ STRONY!
Poznaj EBOOK – Jak zorganizować konferencje online.
Ebook stworzony na podstawie doświadczeń
JAK ZORGANIZAOWAĆ KONFERENCJĘ ONLINE?
Jakie korzyści może przynieść zorganizowanie konferencji online?
Wzmocnienie Twojej marki eksperta
Powiększenie społeczności
Sprzedaż produktów i usług
Stworzenie bazy potencjalnych klientów
Myślisz o zorganizowaniu konferencji online,
ale nie masz pojęcia, jak się do tego zabrać?
Wydarzenia online dzielą się na płatne i bezpłatne, jednak pamiętaj, że w każdym przypadku powinny na siebie zarabiać. Jak? Nauczę Cię tego.
Skorzystaj z moich sprawdzonych sposobów na to, jak przygotować takie wydarzenie sprawnie i z sukcesem. Organizowane przeze mnie wydarzenia potrafiły zgromadzić kilkutysięczną publiczność w niszowych branżach.
Czego się dowiesz z ebooka?
Sprawy organizacyjnie
1. Cel konferencji
2. Wybór odpowiedniej daty konferencji
3. Temat konferencji, a jej tytuł
4. Ustalenie prelegentów
5. Zbieranie materiałów od prelegentów
6. Ustalenie agendy wydarzenia
7. Długość konferencji i poszczególnych wystąpień
8. Przygotowanie prezentacji na wystąpienia
9. Wybór osoby prowadzącej konferencję
10. Konferencja darmowa czy biletowana?
11. Wystąpienia z prezentacjami czy bez?
Promocja konferencji online
12. Zachęcający opis konferencji
13. Wpadające w oko grafiki
14. Organiczna promocja konferencji
15. Płatna reklama na Facebooku i Instagramie
16. Miejsca do promocji konferencji
17. Stworzenie strategii promocji
18. Wysyłanie mailingów informujących o konferencji
19. Partnerzy medialni
20. Sponsorzy
Technicznie
21. Strona Konferencji
22. Strona podziękowania po zapisie
23. Wybór pokoju webinarowego do organizacji konferencji
24. Przygotowanie prelegentów i materiałów – spotkanie
Dzień Konferencji
25. Przygotowanie techniczne pokoju konferencji
26. Wgranie prezentacji wszystkich prelegentów
27. Przygotowanie techniczne prelegentów do wystąpienia
28. Wsparcie techniczne konferencji
29. Sprzedaż na konferencji
Działania po konferencji
30. Co po konferencji?
31. Dodatkowe korzyści z konferencji
32. Wysłanie maila z podziękowaniem za udział
Zastanawiasz się, jak długo jeszcze będziemy spotykać się wirtualnie?
Moim zdaniem już zawsze, choć nie wyłącznie.
Konferencje online to już nie alternatywa dla wydarzenia stacjonarnego, a osobna kategoria.
Sytuacja, w której możemy przenieść się na wydarzenie tworzone przez osoby, które cenimy, bez wychodzenia
z domu zyskała rzesze zwolenników.
Przeczytaj, jak skalę wydarzenia stacjonarnego i online porównują organizatorki dużych konferencji online:
Słodką Konferencję zorganizowałam po raz pierwszy na początku 2020 roku, stacjonarnie. Spotkałyśmy się w 200 osób w Łodzi. To było coś niesamowitego, bo udało nam się zobaczyć tuż przed lockdownem, który przedłużał się i przedłużał, aż postanowiłam, że druga edycja odbędzie się online. Zapisało się na nią ponad 2 tys. osób, a na żywo jednocześnie prelekcje oglądało nawet 1600 osób.
Jeśli myślisz o działaniach online na szeroką skalę, chcesz np. zorganizować jakieś duże wydarzenie, np. konferencję – polecam wiedze i doświadczenie Magdaleny Sadowskiej z Robieto.pl. Nie dość, że wszystko będzie „ogarnięte”, dopięte na ostatni guzik od strony technicznej, to jeszcze w sytuacjach podbramkowych Magdalena zachowa spokój, który Ci się udzieli i wesprze Cię.
Byłam prelegentką na konferencji organizowanej przez Magdę na żywo „Słodka Konferencja”, brałam udział w konferencji „Antywirus” w zeszłym roku, a teraz jestem świeżo po wspólnie zorganizowanej konferencji „Kobieto, puść się wolno!”, na którą zapisało się ponad 4200 kobiet, a przez 2 dni obejrzało prawie 10 000 osób!
Z tym ogromnym przedsięwzięciem Magdalena poradziła sobie świetnie – profesjonalnie, z dbałością o każdy szczegół, słowem tak, że mogłam o nic się nie martwić i w pełni zaufać, że wszystko zostanie dowiezione o czasie i jak najlepiej dla uczestników. I jeszcze dała radę wystąpić sama na tej konferencji!
Magda więc wie o czym mówi i jest prawdziwym praktykiem w organizacji takich eventów. Warto czerpać z jej wiedzy!
Dla kogo jest ten ebook?
Dla osób, które rozwijają biznes online i ekspertów branżowych
Dla trenerów i szkoleniowców
Dla mówców motywacyjnych
Dla każdego, kto ma pomysł na organizację konferencji online
Zamów swój ebook:
PRZEDSPRZEDAŻ!
Pakiet BASIC
- Ebook – Jak zorganizować konferencję online (32 rozdziały) / wartość 99zł
- Co miesięczne sesje pytań i odpowiedzi na żywo
- Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
Pakiet PLUS
- Ebook – Jak zorganizować konferencję online (32 rozdziały) / wartość 99zł
- Kurs – Jak stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy (24 lekcje wideo) / wartość 199zł
- Co miesięczne sesje pytań i odpowiedzi na żywo
- Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
Pakiet VIP
- Ebook – Jak zorganizować konferencję online (32 rozdziały) / wartość 99zł
- Kurs online – Jak stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy (24 lekcje wideo) / wartość 199zł
- Kurs online – Złapl czas! Planuj i realizuj skutecznie (7 modułów) / wartość 459zł
- Co miesięczne sesje pytań i odpowiedzi na żywo
- Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku
O autorce kursu:
Magdalena Sadowska
Marketer, Strateg w Robieto.pl
Jestem przedsiębiorcą od zawsze. Zaczynałam od prowadzenia agencji reklamowej, następnie w sprzedaży i marketingu firmy z branży finansowej. Przez wiele lat pracowałam dla oddziału firmy ubezpieczeniowej, awansując od managera, przez dyrektora oddziału, do dyrektora regionalnego. Zarządzałam wieloosobowymi zespołami jednocześnie podnosząc ich kompetencje sprzedażowe. Sprzedawałam jeden na jeden oraz w systemie jeden do wielu.
Obecnie całe swoje doświadczenie realizuję w działaniach online. Wierzę, że najlepszy marketing to po prostu taki, który sprzedaje.
Od 8 lat prowadzę z mężem Wojtkiem Sadowskim, agencję Robieto.pl, która pomaga firmom i osobom indywidualnym zaistnieć w internecie i zarabiać online. Uwielbiam sprzedawać, tworzyć lejki sprzedażowe, dowozić rezultat i w ten sposób spełniać marzenia moich klientów.
Od zawsze byłam ukierunkowana na sprawne działanie i skuteczną sprzedaż. Mówią o mnie, że jestem bardzo kreatywna i konkretna. Tworzenie nowych rozwiązań i strategii dla klientów przychodzi mi z łatwością. Współpracowałam m.in. z Kobiecą Stroną Inwestowania, Ulą Stępniak. Realizowałam projekt 90dni.pl dla Jakuba B. Bączka i Beaty Kapcewicz.
„Robieto” co lubię.
Często zadawane pytania:
Kiedy ebook będzie dostępny?
Ebook będzie dostępny najpóźniej na poczatku kwietnia. Pozostałe materiały z pakietu Plus i VIP są dostępne od razu na platformie VOD.
Jak mogę zapłacić za ebooka?
Za pomocą PayPal lub dowolną płatnością online.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Oczywiście, wystarczy, że podasz dane do faktury przy realizacji zamówienia.
Zorganizuj swoją Konferencję Online
Kup ebook, zdobądź wiedzę opartą na doświadczeniu